Ik heb slechts 1 jaar de pil geslikt voor ik zwanger werd... Nu wil ik wat anders. Kreeg er behoorlijke stemmingswisselingen van. Liefs esther
ik heb hem 7jr geslikt! maar dat was omdat ik 7dagen ongi was en dan ook alle 7 de dagen hele erge buikpijn!
hey! begonnen toen ik net 20 was, nu ben ik 26, dit jaar 27. Bijna 7 jaar dus. Ik heb altijd Yasmin genomen, ik was daar zeer tevreden over maar nu moet ik overstappen naar Gracial, een zwaardere pil, daar ik constant tussentijdse bloedingen heb. Kent iemand Gracial? Wat zijn de ervaringen?
vanaf met 13 jaar dus 11 jaar zonder zwangerschap afgetrokken. Ik heb nu een spiraaltje en ik vind dat echt helemaal super. niet meer aankomen van die rot dingen ik hoef nergens aan te denken en hopelijk wat veiliger. maar daar komen we vanazelf wel achter.
Ik heb de pil 10 jaar geslikt. Het duurde daarna 7 maanden voordat ik weer een eisprong kreeg (wel ongesteld geworden in de tussentijd, maar cycli van zo'n 6 weken) en volgens mijn OB/GYN kan het na pilgebruik tot 18 maanden duren voordat de eisprong weer op gang komt! En de reden dat je dat niet leest in de bijsluiter of op internet: als de fabrikant dat vermeld zijn ze er wettelijk aansprakelijk voor....
Ik heb 'em op m'n 13e een half jaar geslikt omdat ik maar ongesteld bleef. Toen slikte ik Lovette Na een half jaar mocht ik weer stoppen, ik bleef onregelmatig ongesteld, maar iig telkens niet langer dan een week. Nu slik ik 'em ongeveer een half jaar en ik ga door tot augustus, dan stop ik er weer mee. Ik slik nu Microgynon 20. Ik denk dat ik 'em ook tussen zwangerschappen door wel wil slikken, maar als het gezin compleet is dan wat anders. Ik was niet van plan jarenlang die troep in m'n lichaam te stoppen.
Elf jaar heb ik de pil gehad. Afgelopen december vond ik het welletjes en ben er mee gestopt. Nu gebruiken we een condoom tot mijn cyclus weer helemaal betrouwbaar is. Dat bevalt goed, het is nu net zoals het in het begin was
Ik alles bij elkaar 13 jaar (Diane 35, vanwege overmatig acne). Tussendoor 2x gestopt omdat ik zwanger wilde worden (dit was ik de 1e keer na 1 maand en de 2e keer na 2 maanden stoppen met de pil). Nu ben ik bijna 7 weken gelden bevallen van onze 3e dochter. Hiervan ben ik door deze pil heen zwanger geraakt. Voor mij nu eerst geen pil meer, maar waarschijnlijk een meer definitievere anticonceptie. gr. Naja