Voor mij geen pil meer! Depri van de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Isa, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    Het kan dus echt. Er zijn vrouwen die niet tegen de pil kunnen. Altijd al het vermoeden gehad dat ik er anders door werd, depressieve buien enzo. En nu na een half jaar gestopt te zijn (heerlijk!) weer begonnen en ja hoor, meteen weer depressieve buien en onverklaarbare moodswings :cry: Ik heb steeds buien dat ik me gewoon depri voel zonder dat er een reden voor is. En achteraf heb ik dat altijd gehad sinds ik de pil slik. Volgens de huisarts kan het inderdaad zo zijn dat je er niet tegen kunt. Het staat ook in de bijsluiter (depressieve buien, stemmingswisselingen bij 1 op de 100 vrouwen) Dus vanaf nu ga ik de Nuvaring proberen omdat daar veel minder hormonen inzitten. Ik hoop dat het werkt!
    Meiden, de pil is een super uitvinding maar je kunt dus echt bij die groep vrouwen horen die er niet tegenkunnen!

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    mag ik vragen hoe je je zoal voelde?
    ik heb sinds ik de pil weer slik nu net weer 2 maand
    dat ik nix niet lekker in mijn vel zit en dat ik me overal druk over maakkleine dingetjes word ik chaggie van.. kan dit hierdoor komen?

3. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    Hier nog iemand die depri word van de pil, heb daarom ook de nuvaring gebruikt, dit was een stuk beter maar toen ik er mee gestopt was voelde ik me nog beter. ben nu aanhet kijken of er nog andere mogelijkheden zijn.....

4. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Had het ook met de pil, HA heeft helaas alleen heel lang volgehouden dat het niet vd pil kon komen! Andere HA schreef nuvaring voor en ging idd beter, maar toch bleef het wel. Nu gestopt sinds een jaar; psychisch heeeeeeeeerlijk! Alleen de ongi is er helaas 10x verschrikkelijker op geworden :(

5. essepes

essepes Actief lid

18 aug 2006
    198
    0
    0
    Ik werd ook verschrikkelijk depri van de pil. Heb nog nooit zo lekker in mijn vel gezeten als nu zonder al die hormonen.
    Ben nu ook aan het kijken naar andere vormen van anticonceptie want ik wil echt niet meer aan de pil!

6. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Herkenbaar verhaal, niet van mezelf, ik kan ertegen gelukkig, maar mijn moeder niet. Zij werd er heel emotioneel van en stond bij wijze van spreken overal om te janken.
    Maar kan het niet per pil verschillen?

7. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik had hetzelfde,
    werd depri, had elke dag hoofdpijn en last van misselijkheid..
    plus dat ik door de pil heen zwanger ben geraakt..
    ik kan er echt niet tegen volgens de ha. !
    nu heb ik het mirena spiraaltje en dat gaat goed !

8. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Ook ik had dit. Toen na lang de pil de nuvaring, dat ging idd beter. En nu helemaal niks ;).

Deel Deze Pagina