Tja de titel is duidelijk lijkt mij Vandaag krijgt onze dochter de uitslag van haar examen. Hopelijk kunnen we de vlag uithangen. Maar nu vraag ik me af: hoe lang laat je die vlag hangen? Ik heb een speciale vlag gekocht. Met geslaagd erop. Dus het is niet de rood-wit-blauwe vlag. Die mag niet tussen zonsondergang en -opgang buitenhangen. Hoe lang lieten jullie hem hangen? Van mezelf van vroeger weet ik het echt niet meer.
Een a twee weken ofzo? Zelf nooit geslaagd maar dat lijkt me een goede tijdsduur haha. Hopelijk is ze geslaagd!
De dag dat je de uitslag hoort en niet langer. Ken ik ook niet dat mensen langer een vlag laten hangen.
Wat een onzin dat je de vlag s nachts niet op mag hangen haha. Daar zou ik mij dus echt niet aan houden. Ik vind het leuk nu al die vlaggen buiten! En hopelijk gefeliciteerd met je dochter!
Ze is geslaagd!!!! De vlag hangt op hoor. En ik kijk wel eens in de buurt wat de rest doet. Ik laat hem denk ik sowieso tot zondag hangen. Daarna zien we wel.
Gefeliciteerd! Hier in de wijk hing er vorig jaar een in september nog, pas toen begon het me echt op te vallen dat dat misschien een beetje too much was.