Heeft iemand 1 van deze? Bij t mobile is het abonnement 35 euro per maand, bij tele2 25 euro per maand. bij t mobile mag je dan 10gb per maand verbruiken in het buitenland, bij tele2 6gb. Is dat veel? Ik ben regelmatig in België en wil dan ook in mijn auto in belgie spotify beluisteren, doe nu alles 'downloaden' bij spotify voor in de auto. Verder om mn Facebook en zp te checken.
ligt er aan hoeveel je verbruikt normaal. ik heb 20gb aan internet en verbruik er gemiddeld maandelijks zo'n 10. ik luister heel veel spotify en internet ook best wat af op een dag. ik zou dus voor 10 gaan edit: ik heb kpn trouwens
Ik heb met beide hele slechte ervaringen dus aan mij heb je niets hahah. Is dat de enige 2 waaruit je kunt kiezen?
@melaniie de 6 of 10gb is alleen in het buitenland. Als ik in Nederland ben is het internet onbeberkt. Dacht dat 5gb per dag de limiet is. Denk dat dan 6 of 10gb niet veel uitmaakt he? @Sija alleen hun hebben tot nu toe onbeperkte abonnementen. Nu heb ik t mobile maar ik waardeer nog heel ouderwets op als ik beltegoed nodig heb
Ik zit al jaren bij tele2. Nooit geen problemen, ik heb alleen onbeperkt bellen, geen onbeperkt internet maar 1 gb en dat is voor mij voldoende. Je zegt dat je nu nog BTG hebt. Gebruik je zoveel dat het opweegt tegen een abo? Anders is dat natuurlijk ook zonde als je je minuten en GB niet verbruikt. Tele2 heeft mbt bel minuten alleen maar 100 of onbeperkt. Gemiddeld zit ik rond de 400-500 minuten per maand. Nog weinig, maar goed het bellen kost geen drol meer.
Vodafone, alle buitenland gaat eerst uit de bundel. hetzelfde tarief. Ik heb nu in totaal 4 gb (eigenlijk 1, de rest is promo en bonus) Ik ga de komende maanden merken of ik er nog genoeg aan heb en sluit dan de bundel definitief vast of over naar meer gb.
Ik heb de mobile 35 eu unlimeted..heel tevreden mee ! onbeperkt bellen en sms'en en internetten in heel Europa snel internet en weinig storingen
Ik heb nu tele2 en hiervoor tmobile. Geen onbeperkt, maar 5gb en dat is voor mij genoeg. Ik heb tot nu toe geen problemen ermee.