Ik deed er 6 weken over, 28 lesuren. Ik vond het eigenlijk erg simpel, had het snel onder de knie. Theorie, tussentijdsetoets en examen ondanks faalangst allen in 1x gehaald. Heel veel succes!
In 4 weken, totaal incl examen (en 10 keer een half uur pauze) 33 uur. Theorie in 1 keer, praktijk idem.
(Schaam me dood) 9 keer over me theorie, ik was doodsbang en als ik er zat was ik alles kwijt, uiteindelijk mondeling gedaan en dat stelde me zo gerust! Kost wat meer maar je kan lekker de tijd nemen eb als de de vraag niet snapt leggen ze het op ze jip eb janneke uit. Afrijden 3 keer 2 keer verschikklijke brompotten gehad rn die me echt voor een zuchtje lieten zakken
40 lessen en in een keer geslaagd voor theorie en praktijk ( wat ik nevernooit gedacht heb) enorme boost voor mijn zelfvertrouwen . Daardoor ook besloten om toch nog een poging te doen om af te studeren. En ook dat lukte ( na al twee pogingen) Dus misschien Ben je wel een natuurtalent!
Bijna 17 jaar geleden, 2,5maand, 27 lessen, in 1x geslaagd voor theorie en praktijk. Nog voordat Smurfen(fietsers) van rechts voorrang hadden Ik Ben een verboden straat ingereden en bij het inparkeren een ingreep, ik reed 65kmh in de bebouwde kom (bordje Haarlem begint hier gemist), hellingproef ging fout (ik keek niet expliciet genoeg). Maar blijkbaar verder wel in orde want ik was geslaagd ( ik was zelf ook stomverbaasd. Ik kon wel rijden maar ik wist ook wat ik fout had gedaan)
Bij mij ook alweer een tijdje geleden (15 jaar), maar ik heb mijn theorie in een keer gehaald en mijn praktijk in poging drie Had ook enorme faalangst en herinner me dat je na drie keer een ander examen mocht aanvragen als je faalangst had... De derde keer afrijden heb ik dus in eerste instantie alleen gedaan om in aanmerking te komen voor het faalangst examen, maar toen was de druk er af en ben ik geslaagd
Ik heb 18 lessen gehad. Verdeeld over 3 maanden. Ik was een stressbal met faal angst maar bij de juiste rijschool nergens geen last van. Ik heb het heel lang uit gesteld maar o wat ben ik blij dat ik dat ding heb nu
Ik ga het max. 3x proberen. Lukt het dan echt niet, dan ben ik gewoon niet geschikt om auto te rijden. Ik zou jezelf meer tijd geven dan 3 keer. Het is heel normaal dat het in de begin niet vlekkenloos gaat. Het heeft even tijd nodig om aan de auto te wennen het schakelen. Dus zou niet teveel druk erop leggen door te zeggen doe maar 3 lessen. En niet geschikt? na zoveel lessen denk je daar denk ik anders over. Ik heb zo.n 50 lessen gehad. Helaas had t met minder ook wel gekunt maar goed. Hij sloeg er een beetje een slaatje uit. Ben de 2de keer geslaagd. Was geloof ik 3tot4 maanden ermee bezig.
Zo rond de 30 lessen gehad. Ik was in 1x geslaagd voor theorie, praktijk in 2x. Eerste keer was ik te zenuwachtig
10 dagen. Totaal 32 uur, inclusief tussentijdse toets en afrijden. In één keer geslaagd. Theorie 2 keer gedaan, ik dacht het zonder te leren wel te kunnen, maar helaas Keer erna dus wel wat geleerd en 2 fouten.
22 lessen gehad van een uur. Theorie in 1x gehaald. Praktijk in 3x. Dit was wel zuur. De eerste keer was ik zo enorm zenuwachtig , maakte een fout en zakte. Prima kon ik mee leven. De examinator had al een tijd ruzie met mijn instructeur , ze liet namelijk iedereen van haar zakken. De tweede keer moest ik toevallig weer bij de zelfde examinator en ik zakte weer maar ik reed perfect!! Dit was zo zuur. De derde keer zal ik haar weer krijgen maar als je twee keer gezakt bent bij dezelfde mag je kiezen voor een ander , dat dus gedaan. Was binnen 15 min klaar en geslaagd . Alle keren is de instructeur gewoon mee geweest dus die heb alles gezien zeg maar haha. Achteraf is er een klacht ingediend tegen de examinator en ze is een tijd geschorst geweest omdat er meerdere klachten liepen. jammer voor mij want het had mij anders geloof 500 gescheeld , dacht dat afrijden hier los 250 euro ofzo kosten.
Ik heb in totaal 6x afgereden. De eerste keer toen ik 18 was toen 1x met 21 1x met 24 en afgelopen jaar 3x. Ik heb zelf enorm faalangst want ik rijd prima auto maar zodra ik een examen moet doen krijg ik een Black out. Ik heb het vorig jaar echt op willen geven maar ben heel blij dat ik toch door heb gezet. Ik rij nu iedere dag en kan niet meer zonder. Faalangst examen is zonde van je geld want naar mijn idee is er geen verschil met een gewoon examen of een Faalangst examen.
Goh toch wel een tijdje. 9-10 maanden 😱. Ik was nog niet zwanger dat ik begon en toen ik mijn examen haalde (2e keer) was ik 37 weken zwanger van de 2e. Theorie heb ik in 1x gehaald.
85 lessen en 5 keer afrijden. enorme faalangst voor het afrijden.uiteindelijk afgereden bij de bnor en dat was echt goed te doen en daar ook 1e x geslaagd. je krijgt automatisch examen bij bnor als je voor de 5e x gaat afrijden maar je kunt het ivm faalangst ook eerder aanvragen. dus wellicht is dat iets voor je?