25 lessen. Theorie in 1 keer gehaald, praktijk examen in 2 keer. Heb er 6 maanden over gedaan. Succes! Het is zo fijn om je rijbewijs te hebben
Pff bijna een jaar en 80 lessen ofzo. Maar ik had ook echt een slechte rijinstructeur. Elke keer als ik gezakt was zei hij dat het nodig was om weer minimaal 10 lessen te volgen en ja ik was 3 x gezakt, dus dat liep lekker op. Maar nu kan ik heel goed rijden
19 lessen, 6 weken tijd gehaald. Ben op 24 augustus jarig en mijn rijbewijs is afgegeven op 24 oktober.
Volgens mij had ik iets van 35 lessen. Zal iets van 9 maanden zijn geweest (weet het niet meer precies is al ruim 12 jaar geleden) Theorie en praktijk in 1 keer geslaagd.
Lekker faalangst examen aanvragen! Die mensen zijn veel relaxter, je mag een keer stoppen onderweg en je hebt langer de tijd! Gaat vast goed komen!
Ik ben begonnen toen ik 24 was, wat later omdat ik een angst had iemand aan te rijden, heb een vriendin aangereden zien worden. Ik heb 26 lessen gehad en theorie en praktijk in 1x gehaald. Nu dus 8 jaar mijn rijbewijs en helaas 1 auto in de prak gereden gelukkig nooit iemand aangereden.. dat blijft ergens toch een angst..
Ik heb er bijna een jaar over gedaan. 3x afgereden. Theorie wel in 1x. Was gewoon te zenuwachtig de eerste 2 keren.
Ik heb er 3 weken over gedaan. Zo een intensieve cursus na mijn eindexamen VWO in mijn zomervakantie. Zowel voor theorie als praktijk in 1 keer geslaagd. Heb zoveel schik van mijn rijbewijs! Maak er ook echt gebruik van met zo een 40000 km per jaar. Volgend jaar moet hij al verlengd worden, gaat zo snel. Gelukkig nog nooit schade gereden.
Volgens mij was mijn 39 lessen kaart vol ☺️ Ik dacht iets van 45 Theorie in 1 keer en 1 keer gezakt met afrijden. Nu 11 jaar geleden ik ben laat begonnen. Er zijn speciale rijscholen met faalangst instructeurs moet je maar eens googelen! Succes!
Hoi Wat goed dat je weer begonnen bent .Hier nog steeds bezig met lessen al bijna een jaar.Vandaag wel in 1 x theorie gehaald maar met rijles zit ik denk al op zo 40 lessen met einde nog niet in zicht
Ik heb er 45 lessen van een uur over gedaan en zowel theorie als praktijk in 1 keer gehaald. Ik ben pas op m'n 29e begonnen met rijles vanwege enorme angst voor rijden. De eerste 20 lessen waren echt een enorme marteling. Daarna ging het wel en pas na 40 lessen begon ik t leuk te vinden. Maar zeker op t begin heel vaak met trillende handen in de auto gezeten. Ik heb een instructeur met veel ervaring en specifiek ook ervaring met faalangst gezocht. Hij kon er echt waanzinnig goed mee omgaan en dat heeft echt geholpen. En de tussentijdse toets heeft mij heel erg geholpen, omdat ik wist wat ik kon verwachten bij het examen. Inmiddels kachel ik overigens overal naartoe met de auto en is mijn angst helemaal weg.
Ik heb er echt té lang over gedaan! Wel 80 lessen gehad ongeveer, en 3 keer gezakt! Oh wat vond ik het vreselijk! Maar nu boeit het me niets meer Ik cross in mijn autootje overal heen!
Dik 1,5 jaar. Aantal lessen weet ik niet eens meer.Waren er 2uur achter elkaar wekelijks Menigmaaljankend achterhet stuur gezeten. Ik haatte het ontzettend. Maar oooh wat ben ikiedere dag blij nu dat ik met mn autootje overal kom Mn theorie haalde ik de 3e keer,rijexamen 4e keer
Hier vandaag weer rijles gehad.Op einde zegt die we gaan nog ff knallen maar machtig mij alvast kunnen we binnenkort examen doen.Had dat echt niet zien aankomen.Maar volgens hem rijd ik veel beter dan dan ik denk
Ik geloof iets in de 30 lessen, theorie in 1x gehaald en rijbewijs ook. Toen ik 18 werd meteen begonnen en 9 maanden later gehaald
Het is alweer meer dan 10 jaar geleden, 7 maanden heb ik erover gedaan, ca. 30 lessen van 90 min. Ik was een onwijs zenuwachtige 18 jarige, maar het ging gewoon goed! 1x theorie en 1x afrijden.