Hoi, Ik had een vraag. Ik heb soms last van menstruatiepijn. Maar gynaecoloog kan niks vinden niks van indaling ofzo. Nu word de pijn alleen heviger. Ik loop heel de zwangerschap al met harde buiken en buikpijn komt door mn spieren ofzo die alles beknellen. Maar deze pijn is anders echt menstruatiekrampen. Rusten doe ik volop. Heeft iemand hier ervaring mee. Moet morgen terug naar de gyn en zal het wel weer aankaarten Maar ben bang dat ze weer zeggen het niet te weten. Gr
Blaasontsteking? Anders gewoon inderdaad weer aankaarten. Ik zit zelf al vanaf 23 weken thuis ivm pijnlijke harde buiken. Dus ken je gevoel wel. Ik krijg nu ook weer meer last van menstruatiekrampen, maar niet heel pijnlijk. Bij mij is hij al wel ingedaald, al vanaf 29 weken zelfs.. Dus die pijn kan bij mij daarvan komen.. Zou het toch nog extra aangeven hoor, vooral als je zelf er ongerust van wordt! Sterkte!
Ik heb hier ook last van, eigenlijk al mn hele zwangerschap. Het komt om de paar weken weer even een paar daagjes opzetten. Ik heb gelezen dat het ook de groei van je baarmoeder kan zijn. Heb eerder al een topic hierover geopend, toen was ik 11wk. Bij 17 weken gehad en bij 24 weken.. groei vd baarmoeder klinkt logisch en stelt mij telkens wel gerust. Ik zou het wel even met je vk bespreken.
Ben al paar x getest op blaasontsteking, blinde darm ontsteking, nieren. Niks kunnen ze vinden. Ze zeggen steeds dat het door mn buikspieren komt ik heb ook bijna geen buik. En over menstruatiepijn zeggen ze niks. Maar moet wel om de dag een ctg laten maken omdat ik de kleine niet goed voel en zoveel pijn heb. Ik snap het niet meer
En geen issias of iets in die richting? Wel heel raar dat ze niks kunnen vinden alles is van onder nog wel goed gesloten je baarmoedermond? Geen vruchtwater verlies zulke dingen ?