Idd heb ook even gekeken, wat zijn we toch nieuwsgierig Maar met 4 weken heb je toch geen buikje? Tenminste ik had dat niet, bij mij begint dat nu te komen maar dat is echt dat ik merk dat mijn darmen zich aan het verplaatsen zijn. Het knoopje van mijn broek moet en zal open gaan als ik zit
Week of 4-5? Maar er valt aan de hand van je buik niks te zeggen over de duur van je zwangerschap hoor
Ik zie eigenlijk niet veel, ik zie bijvoorbeeld je spijkerbroek nog strak zitten onder je shirt...moeilijk te bepalen dus.
Ik zie geen zwangere buik. Ook niet direct een darmenbuik. Wel een gevulde maag. Succes met je zwangerschap (als je zwanger bent dan).
Als we dit allemaal zouden doen, zou het hele forum volstaan. Wat een onzin zeg. Zet erop hoe lang zwanger bent en dat je trots bent op je buik (of juist niet!)
Ik heb het idee dat zij het idee heeft dat ze een mega dikke buik al heeft, terwijl ze nog maar heel kort zwanger is.
Ik heb alle berichten van ts gelezen, volgens mij is ze nog niet helemaal volwassen of alles is een grote grap.
Ik wil de pret niet bederven maar ik vind dit soort topics altijd oervervelend. Iedereen moet raden en dan? Wat moeten we er verder mee? Als je dan toch een foto wil delen en wil dat mensen gaan raden zet het dan bij het buikentopic neer. Net als topics over: ik slik de pil, heb dan en dan seks gehad, en nu voel ik zus en zo... Ben ik nu zwanger????? Okeej ouwe zeurpruim oma met last van hormonen heeft haar frustratie eruit gegooit. Nu ga ik weer vrolijk proberen te doen