al een paar dagen voor ik positief testte kreeg ik last van buikkrampen en lage rugpijn... dat heb ik nu dus nog... het komt een paar keer per dag ineens, doet dan een minuut of 10 erg pijn (moet echt even liggen dan) en dan is het weer over... ben er al achter dat het normaal is, groeien van je baarmoeder enz... Vraag me alleen af... de meiden die dit ook hebben gehad... Hoelang hield het aan?? liefs female
Hoi female, Ik had het 2 weken geleden ook. Heeft een dag of 4 geduurd en toen was het over. Sinds vandaag heb ik het weer, hoop dan ook dat het snel minder wordt. Bij mij hielp een warme kruik erg goed.
Ik heb er nog steeds last van, vooral mijn rug doet zeer nu. Straalt soms uit naar m'n billen. M'n collega, nu 37 weken, zei me gister aan de telefoon dat ze er pas een maand of twee geen last meer van had, maar ja iedereen is anders denk ik. Suc6 ermee!
Tja, ben bang dat het wel een tijd kan duren. Maar meestal is het in periodes, het komt, het gaat, soms is het alleen een irritant gevoel, soms is het echt pijnlijk. En tegen de tijd dat dat over is, beginnen de harde buiken Idd even gaan liggen is het beste, warme kruik erop, kopje thee en ontspannen. Als je echt last hebt, zou ik het wel aan de verloskundige vertellen. Gewoon om zeker te weten of er niets achter zit.
Ik had in het begin, precies rond dezelfde tijd als jij , die erge buikpijnen. Ik heb er ongeveer 3 gehad. Hevige kramp, en dan ongeveer inderdaad 10 minuten. Ik moest ook echt gaan liggen. Even bijkomen. Ik vroeg het vandaag aan de Vk en die zei dat het normaal is dat je nog wat krampen kunt hebben in de week dat je eigenlijk ongi moet worden. Nou herkende ik de buikpijn niet als ongi pijn. Ik zei dat ik de pijn ook niet echt kon plaatsen. Daar kon ze me verder ook niet niet bij helpen. Maar als ik zo lees wat jij hebt denk ik dat het er wel bij hoort en dat de ene persoon deze krampen eerst wel heeft en de ander weer niet. Misschien hebben we inderdaad de baarmoeder gevoelt,