Ik heb net de digi D activeringscode aangevraagd en er staat binnen 5 dagen ontvangt u de brief met code, maar is dat in praktijk ook echt zo of heb je hem sneller binnen? Ik hoop hem eigenlijk woensdag binnen te hebben, maar dat zal vast wel niet? Wie heeft er ervaring mee?
Er staat toch ook BINNEN 5 dagen.. Ik ben zo'n kluns die telkens m'n wachtwoord enzo vergeet, dus ik heb 'm ondertussen al 10x aangevraagd, hihi. Had 'm altijd binnen tussen 3 en 5 dagen, nooit eerder.
Volgens mij was het wel echt 5 dagen. Maar misschien dat het er ook aan ligt hoe druk het is met verwerken? Zeker nu met de aangifte natuurlijk, zou ik wel echt rekenen op 5 dagen.
Hmm lekker heb ik weer. Kan nergens me code vinden, dus moet een nieuwe hebben, maar de boekhouder komt woensdag voor belastingaangifte, nu heb ik wel het bedrag wat wij krijgen voor zorg en kgb op papier van hun. Maar niet meer hoe ze er aan komen. Dus box 1 en weet ik veel allemaal. Dat moet je nu opzoeken met je digi D pffffff......
Hier toen 2 dagen, maar hangt ook van de post af natuurlijk... Het is toch een gebruikersnaam? Misschien naam en ww proberen die je vaak gebruikt?
Ik had niet zo snel gelezen dat er op je voorlopige beschikking van zorg en kbg geen informatie meer staat op hoe ze eraan komen. Maar dat heb je wel nodig toch voor aangifte dat box 1 en weet ik veel allemaal gedoe? En ik heb geen voorlopige aanslag van de belasting die wij terug krijgen van het huis maandelijks, hoe kom ik daar aan?