Hoe lang doen jullie met spenen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Caithlin79, Apr 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ik had ergens gelezen dat je ze na 2 of 3 weken moet vervangen. Maar geldt dit ook als je niet 1 flesje maar meerdere gebruikt?
    Ik heb voor beide meisjes elk 3 flesjes en ze gebruiken het speentje dus maar 2 keer per dag.

Ook begreep ik dat je fopspenen niet te lang moet gebruiken, wanneer vervangen jullie die?

2. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

Feb 23, 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Ik vervang Tara haar speen om de 6 weken. Ik gebruik voor haar maar één fles. Een fopspeen heeft ze niet, maar volgens mij kun je die ook het beste om de 6 weken vervangen.

Groetjes

3. sim

sim Niet meer actief

ik heb nu voor elijah 1 fles en 1 speen, wil er nog wel wat spenen bij kopen, gewoon voor de zekerheid, maar ik kook m één keer per dag uit en spoel m elk keer na de voeding goed om. ik vervang de spenen zo om de 6 weken. fopspeentjes heb ik meerdere van, ik kijk gewoon wanneer ik denk dat het aan vervanging toe is...

4. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens de verpakking moet je ze om de 6 weken vervangen en met tandjes eerder als ze verslijting vertonen.

Ik gebruik 2 flessen per dag maar toch vervang ik ze nog om de 6 weken gewoon voor de zekerheid :oops:

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik heb meerdere flessen en een berg spenen. zodra ze niet meer mooi worden na het afwassen en uitkoken gooi ik ze weg
    als ik merk dat daan er veel voeding ineens uit kan krijgen omdat het gaatje wat groter is gooi ik hem ook direct weg.
    Daan heeft alleen maar een speen als hij druppeltjes krijg verder niet dus ik heb ze nog maar 2x vervangen. puur omdat ik zoiets had van eens een anders speen is ook wel leuk.

Share This Page