Alles is een klein tikkie minder snelheid, camera, geheugen en dat soort dingen. Zelf de gewone S3 en die bevalt echt zoooooooo goed!!!!! Maar de s3 mini schijnt ook een leuk toestel te zijn. (en goedkoper)
Ja de S3 is nog zo duur. En kan nu verlengen bij vodafone voor 32.50 per maand maar dan dus met de S3 mini gratis. Eigenlijk wil de de gewone S3 maar als de mini niet veel anders is dan de groote. Dan maakt het mij niet zo veel uit. Meer ervaringen?
Ik vind de mini lekkerder in mijn hand liggen. Ik heb wel een los toestel gekocht op internet en een sim only abonnement (simyo), dit is veel goedkoper.
Hey meisie!!! Ga anders evenin de winkel kijken joh. Ik denk dat de mini versie een heel stuk kleiner is. En weet niet of dat wel zo makkelijk met typen bijvoorbeeld. Off topic Hoe is het met je?? En met Beau?? Kussies!!
Hey Truuske ja gaat goed hier. En met jullie? Volg je wel op Fb hoor!!! Maar heb een nieuwe pc sinds afgelopen zomer en ben het internetadres van ons priveforum kwijt dus vandaar dat ik daar niet meer gepost heb gehad. Ontopic: Zal idd eens in de winkel gaan kijken maar dit was een aanbieding die alleen online geldig is.. Als je zo bij vodafone kijkt zie ik alleen maar die RED abbo en die beginnen bij 44 euro en dat is me toch iets teveel.