Hoi allemaal, zoals de titel al zegt, wil ik iets naar het buitenland verzenden. Het is maar iets heel kleins, dus zou gewoon in een klein bubbelenvelopje passen. Maar het is natuurlijk geen standaard brievenenvelop, dus nu ben ik aan het twijfelen of het dan wel onder brievenpost valt.. Het weegt bijna niets, en zou dus best zonde zijn als het met dure pakketpost moet worden verzonden.. Maar liever dat dan dat het kwijtraakt of weer terug komt natuurlijk. Alvast bedankt!
Gewoon briefpost maar wel letten op de goede postzegel, en voor de snelheid een priority sticker erop
Je kan er ook gewoon met de hand "priority" opschrijven. Om precies te zijn mag de enveloppe 3,2 cm dik zijn, om brievenbus-post te zijn.
Macy het is ook geen brievenbuspakketje. Het is een bubbeltjes envelop die gewoon door een brievenbus past. Briefpost dus
Ze bedoelt denk ik dat bijvoorbeeld de wehkamp het vaak door de brievenbus wordt gepropt terwijl je toch de verzendkosten van een pakketje betaald. Je hebt wel brievenbusdoosjes tegenwoordig, maar vallen qua tarief gewoon onder het 'enveloppentarief'
je kunt altijd voor de zekerheid langs een postagentschap gaan en het navragen wat het beste is om te doen
Gewoon brievenbuspost hoor. Heb het regelmatig gedaan toen ik nog actief aan Postcrossing deed, en nooit problemen ermee gehad