Onze zoon drinkt te snel met speen 2 en langzaam met speen 1. We wisselen nu dus vaak halverwege de fles van speen, daarom wil ik een 123 speen van Avent aanschaffen. Wie heeft hier ervaring mee? Drinkt het uit stand 1 net zo snel als met speen 1?
Hier die speen even gebruikt voor pap. Is niet te vergelijken met de 1 of 2 speen, er zit namelijk een groter gat in. Stand 1 gaat naar mijn inschatting nog sneller dan speen 3! Geen alternatief voor je dus. Overigens vond ik het verschil tussen de 1 en 2 speen van Avent minimaal. Wij zijn denk ik rond 2 maanden overgegaan op speen 2 zonder problemen.
Ben het met de vorige reactie eens. Het gat 1 is echt veel groter, is meer bedoeld om papflessen mee te drinken
hier dronk zoon tot en met 12,5 mnd uit speen 2...ging hard genoeg...1,2,3 heb ik alleen voor pap gebruikt, stand 1 was veel te hard voor hem...hij dornk denk ik ehct heel krachtig...
Dank voor jullie reacties. Dit is niet de speen die ik zoek! We blijven wel halverwege de voeding wisselen van speen 1 naar speen 2.
Hoi! Wat misschien nog wel kan helpen is de voeding met een vork roeren ipv de fles schudden, zo komt er geen schuimlaag op waardoor t drinken moeilijker gaat. Succes!
Misschien het gaatje in de nr 1 speen een keer doorprikken, zo is het wat groter maar nog kleiner dan nr. 2. Dat was hier de oplossing