Hangt ervan af of de brievenbus dagelijks geleegd word of niet en hoe laat jij hem in de brievenbus hebt gedaan (voor of na het legen) over het algemeen lukt het postnl nog redelijk om de volgende dag te bezorgen, maar soms is het ook een dagje later
Zoontje heeft dinsdag een brief voor mij op de post gedaan ( ) en ik heb hem nog niet ontvangen.. Het wisselt behoorlijk geloof ik.
Heb het op de post gedaan voor het moment van legen. Er stond iets van ‘deze brievenbus wordt dinsdag na 17:00 geleegd’. Het was dinsdag rond 15:00. Met wat geluk zou het dus vandaag wel aan kunnen komen? Ik hoop het.
Dat is denk ik niet echt te zeggen. Ik heb (behoorlijk tijd geleden) bij de post gewerkt en deze periode is een gekkenhuis. Kan vandaag zijn, maar ook na het weekend.
Ik heb zelfs post na 5 werkdagen pas binnen gekregen en dat was binnen het eigen postcodegebied, kun je nagaan. Het is echt heel druk bij postNL. Je kan alleen afwachten. En even de postNL app downloaden, die is echt ideaal (mocht je die nog niet hebben ).
Eergisteren hebben ze een rouwkaart naar ons op de bus gedaan en die hebben we nog niet. Terwijl die ook nog altijd voorrang hebben.
Die lijkt ook niet helemaal betrouwbaar te zijn, nu met deze drukte Nu al een paar keer gehad dat post 2-3 dagen later kwam dan het in de app (met foto) verscheen
Die heb ik ook. En elke dag krijg ik dan de melding: er is post naar u onderweg. Met een foto van het poststuk. Normaal krijg je dan diezelfde dag die post binnen. Maar deze week duurde het nog een dag of 2 voor sommige stukken echt bezorgd werden..
Nee klopt, maar dan weet je in ieder geval of het onderweg is , de bezorgdag klopt op dit moment vaak niet inderdaad.
Wij hadden wat kerstkaarten gestuurd, zondag (Maandag legen ze dan de brievenbus) en die zijn gister en vandaag bij mensen aangekomen, terwijl dit normaal op dinsdag zou zijn. Dus het duurt echt wel wat langer.
Wij hebben deze week de geboortekaartjes op de bus gedaan en die zijn, zover ik heb gehoord, gewoon de dag erna bezorgd.
Best logisch, het is echt gigantisch druk bij de pakketdiensten. Helemaal nu met al het online bestellen. Zal alleen maar drukker worden. Maandag gaan er ook nog eens honderden postlocaties in o.a. boekenwinkels dicht. Die pakketten zullen nu ook deels bij de pakketbezorgers terecht komen....
Ik wacht nog steeds op een rouwkaart die dinsdag voor ons op de post is gedaan. Overigens was de brievenbus bij ons gistermiddag rond 15u propvol, alsof deze in geen dagen geleegd was. Dus ik geloof dat het echt mega druk is.