Hier woensdag besteld. 1 artikel was van een derde partij. Dat is vandaag bezorgd. Ander artikel was van Bol zelf. Dit is er nog niet. Volgens de meest recente track and tracé-gegevens komt het morgen.
Dat is wel heel vervelend.! is deze op de gewone brievenbus gedaan? Ik heb ze zelf helaas ook moet versturen en ik moest ze zelf brengen naar postnl sorteercentrum dan hebben ze voorrang. Word ook doorgeven dat het rouwkaarten zijn. Via de gewone brievenbus is het vele malen moeilijker om dit te zien namelijk. Ik zou er gewoon bellen! Want dit is heel belangrijk! Want zo lang is natuurlijk niet oke en helemaal niet voor een rouwkaart !
Woensdag airfryer XXL besteld, vandaag in huis. Hier gaat het nog voorspoedig. Vandaag een envelopje aan de pakketbezorger gegeven, hij heeft heeeeel veel pakketten bij ons bezorgt de afgelopen maanden en denkt altijd super fijn mee (geadresseerd op ons oude adres en zelf bedacht om het naar ons nieuwe adres te brengen enz.)
Ik heb 3 dagen geleden een boek besteld. Hij zou gisteren binnen komen. Vandaag hebben ze de indicatie van wanneer hij binnen komt weg gehaald. Het is nog de vraag wanneer het dan komt.
Gister pakketje op de post gedaan, is vandaag aan de andere kant van het land afgeleverd. Meerdere dingen nog last minute bij Amazone besteld en was er allemaal veel eerder dan aangegeven via DHL. En 2 bestellingen gedaan bij Bol, 1 voor mijzelf wn 1 als cadeautje boor iemand aan de andere kant van het land en ook beide op tijd geleverd via PostNL. Ik kan in mijn app zien welke briefpost er per dag moet worden bezorgd maar dat is nu wel vertraagd met een dag.
Heb jij die app? Kun je me zeggen waar je dan kan zien waar het poststuk is op dit moment? Ik heb brievenbus post verstuurd met zo’n code. Ik heb net de app gedownload en hij herkent mijn gekochte code wel (zelfde e-mail adres), maar ik zie er verder geen info bij staan. Dinsdag verstuurd, nog steeds niet geleverd...
Met de app kan je zien welke post naar jou onderweg is, daar krijg je een pushbericht (met foto in de app) van. Werkt wel pas na registratie, waarbij je een code per post thuisgestuurd krijgt die je moet koppelen met de app.
Je krijgt volgens mij per post een code om de app echt te activeren. Dan werkt de app pas echt. Als ik een pakketje verstuur en ik heb een t&t-code, kan ik die t&t-code in de app invoeren, samen met de postcode van het adres waar het naartoe onderweg is. Dan kan ik zien waar het is.
Ik heb het idee dat de post momenteel eerst alle ‘dunne’ post wegwerkt, misschien zodat de postbode meer kan houden? Ik heb die app, verwacht een brievenbus pakketje die dinsdag al in de app stond, maar nog steeds niet is geleverd. Voor mijn man stond er een tijdschrift in de app vandaag, maar ook die is niet geleverd.
Hier komen de brieven een dag of 4 te laat. Pakketjes komen wel gewoon netjes de volgende dag binnen.
Maar di gaat via DHL en deze hebben het iets rustiger en bezorgen echt nog optijd. Zondag pakketpost weggebracht, zou dinsdag bezorgt worden maar is vandaag nog steeds niet afgeleverd. Staat nu zelf geen indicatie meer mee. Maandag de kerstkaarten via reguliere post weggebracht maar ook nog niet bezorgt.