Hoe lang doet de post er op dit moment over?

Discussie in 'De lounge' gestart door merah, 18 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Tot nu toe is het er bij ons binnen 1-2 dagen.

MamaChantal vindt dit leuk.
  2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Top bedankt

Peace vindt dit leuk.
  3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hier woensdag besteld.
    1 artikel was van een derde partij. Dat is vandaag bezorgd.
    Ander artikel was van Bol zelf. Dit is er nog niet.
    Volgens de meest recente track and tracé-gegevens komt het morgen.

4. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Dat is wel heel vervelend.!

is deze op de gewone brievenbus gedaan? Ik heb ze zelf helaas ook moet versturen en ik moest ze zelf brengen naar postnl sorteercentrum dan hebben ze voorrang. Word ook doorgeven dat het rouwkaarten zijn.
    Via de gewone brievenbus is het vele malen moeilijker om dit te zien namelijk.

Ik zou er gewoon bellen! Want dit is heel belangrijk! Want zo lang is natuurlijk niet oke en helemaal niet voor een rouwkaart !

5. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Woensdag airfryer XXL besteld, vandaag in huis. Hier gaat het nog voorspoedig. Vandaag een envelopje aan de pakketbezorger gegeven, hij heeft heeeeel veel pakketten bij ons bezorgt de afgelopen maanden en denkt altijd super fijn mee (geadresseerd op ons oude adres en zelf bedacht om het naar ons nieuwe adres te brengen enz.)

6. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Ik heb 3 dagen geleden een boek besteld. Hij zou gisteren binnen komen. Vandaag hebben ze de indicatie van wanneer hij binnen komt weg gehaald. Het is nog de vraag wanneer het dan komt.

7. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    781
    251
    63
    Gister pakketje op de post gedaan, is vandaag aan de andere kant van het land afgeleverd. Meerdere dingen nog last minute bij Amazone besteld en was er allemaal veel eerder dan aangegeven via DHL.
    En 2 bestellingen gedaan bij Bol, 1 voor mijzelf wn 1 als cadeautje boor iemand aan de andere kant van het land en ook beide op tijd geleverd via PostNL.
    Ik kan in mijn app zien welke briefpost er per dag moet worden bezorgd maar dat is nu wel vertraagd met een dag.

8. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Geen idee of ze dat via het sorteercentrum hebben gedaan. Vanmiddag hadden we 'm binnen.

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Heb jij die app? Kun je me zeggen waar je dan kan zien waar het poststuk is op dit moment? Ik heb brievenbus post verstuurd met zo’n code. Ik heb net de app gedownload en hij herkent mijn gekochte code wel (zelfde e-mail adres), maar ik zie er verder geen info bij staan.
    Dinsdag verstuurd, nog steeds niet geleverd...

10. Nijn1977

Nijn1977 Bekend lid

10 nov 2019
    964
    440
    63
    Vrouw
    Mijn pakketje van de Wehkamp gistermiddag besteld en vanochtend al bezorgd!

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.042
    17.010
    113
    Met de app kan je zien welke post naar jou onderweg is, daar krijg je een pushbericht (met foto in de app) van. Werkt wel pas na registratie, waarbij je een code per post thuisgestuurd krijgt die je moet koppelen met de app.

Zxcvb vindt dit leuk.
  12. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.004
    14.668
    113
    Vrouw
    Je krijgt volgens mij per post een code om de app echt te activeren.
    Dan werkt de app pas echt.
    Als ik een pakketje verstuur en ik heb een t&t-code, kan ik die t&t-code in de app invoeren, samen met de postcode van het adres waar het naartoe onderweg is. Dan kan ik zien waar het is.

13. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik heb het idee dat de post momenteel eerst alle ‘dunne’ post wegwerkt, misschien zodat de postbode meer kan houden?

Ik heb die app, verwacht een brievenbus pakketje die dinsdag al in de app stond, maar nog steeds niet is geleverd. Voor mijn man stond er een tijdschrift in de app vandaag, maar ook die is niet geleverd.

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij kregen vandaag post van maandag binnen.

15. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier komen de brieven een dag of 4 te laat. Pakketjes komen wel gewoon netjes de volgende dag binnen.

16. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Hier nog steeds niks. Word misschien geen kerst maar een nieuwjaarspakket :roflmao:

Mammaaa vindt dit leuk.
  17. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.269
    5.870
    113
    Vrouw
    Maar di gaat via DHL en deze hebben het iets rustiger en bezorgen echt nog optijd.

Zondag pakketpost weggebracht, zou dinsdag bezorgt worden maar is vandaag nog steeds niet afgeleverd. Staat nu zelf geen indicatie meer mee. Maandag de kerstkaarten via reguliere post weggebracht maar ook nog niet bezorgt.

Deel Deze Pagina