Iemand dit wel eens gedaan? Dochter wil graag wat roze plukjes en dit lijkt me de makkelijkste manier, maar ik wil er geen spijt van krijgen
Wel geprobeerd, het deed alleen niets. Waarschijnlijk hebben mijn dochters te donker haar (donker blond)?
Mijn dochter doet het regelmatig met vriendinnetjes. Zij is rossig, en met hardroze crepepaoier zag je er bijna niks van. Bij haar vriendinnetje die hoogblond is zag je het heel goed en bleef het heel lang zitten.
Ik heb hier echt nog nooit van gehoord haha. Maargoed, ik heb zelf zeer donkerbruin haar en ik heb geen dochters. Misschien verklaart dat het!
Oh hier niks aan de hand. Vuilniszak erom heen leggen en ze had mooi roze haar, wat ook nog wel een tijdje goed bleef zitten. Hier was het al een paar keer gewassen Bekijk bijlage 672472
Mijn dochter (donkerblond) doet het ook af en toe. Kleuren zijn niet 'wauw', maar leuk om gewoon even te doen met de vriendinnen. Is er na een paar keer wassen/spoelen weer uit!
Dat zie je inderdaad wel! Hier nog niet eens een (blauwe) gloed... Spul er dubbel zo lang in gehad, maar deed niets. En ze hebben echt niet extreem donker haar ofzo...
Nooit gedaan, want crepepapier is niet gemaakt om haren te verven, maar om te knutselen.... Mijn dochter heeft ook roze plukken maar gewoon met een kleurspoeling gemaakt om haren te verven.
Nee klopt. Als je nu toch net zou gaan, kun je het wel meenemen natuurlijk, maar apart er voor heen zou ik nu ook niet doen.
Het schijnt dat je haar er echt kapot van gaat. Ook bij de 1 is het er zo uit en bij de ander zit het nog een half jaar. Zelf geen ervaring maar dit is wat ik hoor