Hey meiden, Zit met een vraag. Donderdag en vrijdag positieve ovulatietest gehad, vanochtend mooie temp stijging. Heb sinds vanochtend behoorlijke zeurende/stekende pijn rechtsonderin mijn buik. Behoorlijk aanwezig zeg maar... Voor de zekerheid ovu-test gedaan, maar negatief (gisteren ook). Wat zou het kunnen zijn? Ik ga er vanuit dat ik mijn eisprong al heb gehad gezien de temp. Iemand ook last van gehad?
Hey meid, Ik heb het ook gehad, precies op cd14. Ik gebruik geen ovu-testen maar ik denk dat het de eisprong was. Behoorlijke pijn alleen aan de linkerkant en was na een paar uur weg! Ik kan je dus helaas niet vertellen of het bij mij echt het ei was maar ik ga er wel vanuit!
Hey meis, Bedankt voor je reactie! Was dat deze ronde? Hopelijk test je positief, zie dat je over 7 dagen kunt testen! Spannend!! Volgens mij is mijn ei vrijdag of zaterdag gesprongen, dus denk niet dat de pijn daar nu vandaan komt... Iemand wees me er op dat het misschien komt van het eitje die door de eileider gaat... Konden we maar even naar binnen kijken
Ja, dat was inderdaad deze ronde. Ik zit pas in ronde 3 en de eerste keer dat ik dat gevoel heb. Het zou inderdaad een heleboel schelen als we even konden spieken haha.. Ik vind het zelf ook heel erg spannend maar ik probeer nog niet teveel aan te denken. Ik weet ook nog niet precies wanneer ik ga testen. Ben jij pas net gestopt met de pil of al een tijdje bezig?
Dat is wel het beste ja, dan gaat de tijd ook het snelste... Dit is mijn 5e ronde, waarin ik ook nog een miskraam heb gehad na 8 weken en 4 dagen... Het was de derde ronde raak, nu de 2e ronde ma mijn miskraam. Zal voor je duimen!! Heb je de vorige rondes al getest, of gewacht op je ongi? Hopelijk is het nu raak!
Ik heb het ook heb wiensdag mijn positieve ovulstietest gehad en vanmorgen lichtbruin slijmerige afscheiding op wc papier daarna werd het steeds minder en nu niks meer alleen kleine krampen in me onderbuik.. Weet ook echt niet wat het is pff.. Hoop op innesteling maar ik weet het.. Spannend he.. Kan pas 14 augustus testen..
Milan! Hoe is het met jou? Oh spannend zeg... Klinkt allemaal wel hoopvol! Hopelijk houd je lichaam je niet voor de gek... Je weet het echt nooit hè... Ga je al eerder testen, of probeer je je in te houden? Ik hoop zo voor je dat het raak is!
Zoo ik zie het nu pas... Gaat goed hoor heb wel eens mijn up en downs maar we zijn weer bezig ) en hoop dat dit een goed teken us ) hen nu geen bruine afscheiding meer.. Ik ga echt proberen om op mijn nod te testen dat heb ik bij milan en brett ook gedaan ) en jij? Hoe gaat het met jou?
Wat spannend dat jullie het weer gaan proberen. Lijkt me wel heel dubbel... Kan me goed voorstellen dat je ups en downs hebt, is ook normaal toch? Ik duim heel hard voor je meis!!! Bruinverlies kan goed een innesteling zijn... Met mij gaat het wel goed, ook nog wel eens een dipje... Wil gewoon graag weer zwanger zijn! Had gehoopt er niet zoveel mee bezig te zijn, lukt helaas niet zo.... Hoe ga jij er mee om? Knap dat je dan pas gaat testen trouwens, hopelijk houd ik het ook vol hihi
Het is ook erg dubbel allemaal maar ik heb net zoals jij dat ik graag weer zwanger wil zijn.. Ja ben er ook wel erg mee bezig maar ook omdat me lichaam Nietzsche mee werkte na Brett.. Eerste ronde geen eisprong tweede ronde was ik ongi en na 16 dagen weer ongi maar heeeel heftig en nu weer op dag 14 mijn eisprong dus weer een goed teken.. Dus hoop nu echt op een positieve test 14 augustus.. ) Ik duim natuurlijk ook voor jou ) Ja, je moet wel door zoe.. Hoe moeilijk het ook is.. En ermee bezig zijn mag toch.. Alleen niet te extreem.. Ik test alleen met mijn ovulatie en temp niet, want dan ben je er erg mee bezig.. Zie dat jouw cyclus ook in de war was??
Wat lief! Ja dat is zo frustrerend hè, je wilt ook dat je lichaam gewoon weer werkt hè! Dan weet je tenminste dat je het weer kunt gaan proberen en überhaupt een kan maakt. Ik heb nu even een paar dagen mijn temp. bijgehouden om te zien of mijn ei daadwerkelijk zou springen. Merk wel dat ik er meteen weer meer mee bezig ben bah. Ja mijn cyclus was echt behoorlijk van slag, ook diverse bloedingen gehad tussendoor nog, meteen controle bij gyn maar konden niks zien. Leek soms wel alsof er een glas vol bloed uit kwam, zo ineens... Heel vreemd! Maar jij had dat dus ook? Begon het met bruin of was het meteen rood? Ik had echt meteen helderrood bloed, ze dachten ook dat het geen ongi was. Super dat je nu weer mooi optijd een eisprong hebt, toch weer een opluchting hè.
Nou inderdaad je wordt er zo onzeker van als je lichaam niet doet wat die moet doen.. Ik hoop ook echt de ik me cyclus weer terug heb.. Daarom temp ik niet want en ben je er nog meer mee bezig na mijn ovulatie test stopt ik als die weer geen smiley geeft zo zie ik dat mijn ei is gestopt en daarna zie ik het wel.. Je lichaam geeft toch zelf aan wanneer die zwanger moet worden.. Ik heb ook ineens wat bloed verloren niet veel maar wel bloed.. Bij mij begon het ook gelijk helderrood alleen bij mijn laatste menstruatie was het wel echt bruin en daarna rood en heeeel heftig.. Ik liep echt leeg.. Maar wis gelijk dat het goed was dat het er nu uit was.. Had ook erge krampen met deze.. Nu ook me eisprong op dag 14 en nu zijn mijn krampjes weg zou het dan echt zo zijn ) Heb jij nog geen hele erge menstruatie gehad dan?
Ik had ook een hele heftige menstruatie ja, ook enorm veel buikpijn en rugpijn... Was aan de ene kant wel opgelucht, voor mijn gevoel is het nu weer helemaal 'schoon'. Ik denk dat ik alleen morgen en overmorgen nog even mijn temp opneem en dan stop ik, je kan er inderdaad toch niks meer aan veranderen. Hoe graag je het ook zou willen. Nu ga ik weer twijfelen of we wel goed zaten met 'klussen'... Stom hè. Hebben donderdag en vrijdag geklust, had toen ook positieve testen, zaterdag niet meer. Zaterdag hadden we helaas geen tijd Wat denk jij?
Nou ik weet wel zeker dat je goed heb geklust zodra je lh piek verdwijnt krijg je je eisprong ) nu is het afwachten Of je lichaam hem neemt of niet ) Wij ook goed de liefde bedreven in de lh piek en ervoor en erna ) voor de zekerheid had gister wel wat bruin verlies en wat krampen dacht gelijk oohjee wordt weer ongesteld.. Maar heb nu helemasl niks zo witte/cremerige afscheiding en wel veel ook.. Het maakt me steeds nieuwsgierige.. Had jij dit ook bij jou zwanger.. Ik kan het me niet meer herinneren met mil of brett.. (
Dan zit je wel goed ja! Ik weet nog dat ik best veel witte afscheiding had toen ik zwanger was. Begon volgens mij ongeveer 8 dpo. Dus wie weet meis! Ik heb alleen nooit bruinverlies gehad toen, maar dat kan maar zo de innesteling zijn hè. Is je afscheiding heel dik of wat dunner? Bij mij best wel dun en echt wit. Ik heb vandaag weet allemaal steekjes, hopelijk een goed teken Soms word je er echt gek van hè... Je let ook echt op alles! Slaap lekker voor zo!