Hier snelle drinkers, vanaf de geboorte eigenlijk al. De jongste drinkt op het moment 5, max. 10 minuutjes per voeding maar komt overdag wel om de 2 uur meestal. 's nachts ook max. 10 minuutjes en dan slaapt ze weer 4 uurtjes. Ze regelen het allemaal zelf
Dan zal het hier ook vast goedkomen! Het wisselt hier nog wel vaak, soms 5 minuten, vanmorgen weer bijna 20... Maar ze klokt het echt weg, zoals je zelf een glas achterover slaat als je bijna uitgedroogd bent Merk wel dat ze rechts rustiger en langer drinkt, links laat ze veel vaker los maar daar loopt het gewoon soms haar mondje uit dus waarschijnlijk kan ze dat allemaal niet zo snel verwerken! Wel makkelijk dat het zo snel gaat, maar nadeel is wel dat er nu vaak wel een deeltje weer eruit komt... moet haar echt even rechtophouden, boertje(s) laten doen en dan geleidelijk weer in de ligstand... en die hik he... zo sneu! Hopelijk wordt dat snel minder! Soms merk je gewoon dat ze weer lief wil gaan slapen maar dat het gewoon niet lukt door die stomme hik..
Ikkie, mijn dochter had dat ook. Door het vele loslaten krijgen ze veel lucht binnen. Hierdoor moeten ze meer boeren, hikken en komt het omhoog. Als ik n hele gespannen borst heb haal ik er nu eerst zelf de druk af (heel klein beetje zodat productie niet nog meer toeneemt). En als ze veel loslaat laat ik haar tussentijs (soms al na twee minuten). Bij ons werkte dat al binnen twee voedingen.