Meestal slaapt hij van 12.30 tot ongeveer 3 uur. "s nachts slaapt hij van 20.00 tot 8.00 Lekker het klokje rond. Hij heeft echt z'n slaap nog nodig 's middags.
Poeh wat slaapt mijn dochter weinig als ik dit zo lees. Als ik het goed heb gelezen, slapen de meeste kindjes zo'n 14-15 uur per etmaal. Mijn dochter slaapt maar 10 tot 12 uur per etmaal! Al een paar maanden geen middagslaapje meer dus hier! Met het warme weer slaapt ze heel slecht 's avonds en heb ik haar een paar keer een middagslaapje laten doen. Maar het werd steeds gekker, op geven moment sliep ze om 01:00 nog niet , dus daar begin ik niet meer aan!
MIjn kleine gaat savonds om 19.30 naar bed , en hij word vaak tussen 9-11 wakker.. En dan inderdaad ook nog een middagslaapje. Er is een tijd geweest dat hij letterlijk maar 4 uur per dag echt wakker was , het CB heeft toen gezegd dat ik hem moest laten doen omdat hij het blijkbaar nodig had. Gelukkig is het minder geworden nu , maar toch is t nog een slaperd.
Thuis van 14.00 - 17.00 uur en dan moet ik hem vaak nog wakker maken ook. Op het KDV zijn ze al helemaal blij als hij een uurtjes slaapt. Maar ja daar slaapt hij op een kamer met meerdere kids en niet verduisterd zoals thuis. Savonds gaat hij om 20.00 uur weer naar bed en valt bijna direct weer in slaap, dus hij heeft het gewoon nodig die uurtjes naast her drukke spelen wat hij graag doet.
Wat een grote verschillen zeg! Zo zie je goed dat ieder kind anders is. Dochterlief is nu 2 jaar en 10 maanden ze slaapt van 19.30 - 6.15. Vroeg wakker dus. 's Middags slaapt ze van 12.30 -14.30.
Onze meid slaapt 's middags eigenlijk nooit meer. Als ze wel slaapt, dan hooguit een uurtje. Ik breng haar wel elke middag naar bed, want ze heeft de rust nog wel nodig. Even lekker alleen in haar bedje liggen, spelen met de knuffels, kletsen en geen prikkels van buiten af. Als ik haar beneden laat, dan is ze rond 17 u helemaal geradbraakt. Wat weer resulteert in huilen, niets meer willen en niet eten. Als ze 's middags te lang slaapt, dan is het 's avonds feest tot een uur of 22. Normaal gaat ze rond 19.30 u naar bed en ze slaapt tot ongeveer 08.30 u of nog langer. We zijn gezegend met een uitslapertje, erg fijn!
jelle is van 2 en half jaar slaapt maximaal anderhalf uur dan maak ik hem wakker, anders wil hij 's avonds slapen en anders heeel vroeg wakker gaat ongeveer 8uur op bed slaapt tot 7 uur ongeveer
Met precies 2,5 jaar heeft Eva beslist overdag niet meer te willen slapen . Voorheen ging ze zonder problemen mee naar boven, als ze dan niet kon slapen ging ze spelen, maar meestal sliep ze 2 a 3 uur. En opeens zei ze: ik ga niet slapen, ik blijf heel lang wakker. En ze wilde écht niet. Nou goed, dan niet, ze is wel een draakje aan het einde van de dag dan (is ze sowieso de afgelopen weken wat meer), maar goed, lekker even de op bank dan maar met een dvd-tje. We vragen nog elke dag of ze wil slapen, dus wie weet gaat ze het wel weer doen
mijn dochter slaapt al ruim 1 jaar niet meer smiddags. ze slaapt savonds rond 8 uur tot smorgens 7 uur.
sinds ze 2 jaar en 3 maanden was slaapt ze al niet meer smiddags. savonds gaat ze om 19.00 naar bed en komt er rond 8.00 weer uit.
Hier met ruim 2 nog wel van 13:00-16:00 en dan om 19:00 weer naar bed. Tegenwoordig wel vroeg wakker (6 uur), omdat zn zusje ook om 6 uur komt. Ik denk dat het daardoor komt en niet omdat ie 's middags te lang slaapt. Dus dat herken ik wel ja.
hier 's morgens 9.00 uur eruit. 's middags 2 uurtjes slapen. en om 19.00 uur er weer in! Zoontje is 2,5 jaar!
hier een slaapkop van 2,5 slaapt op een normale dag tussen de middag van 13:30 uur tot 17:00 en ligt dan tussen 19:00 en 19:30 er weer in tot een uur of 07:30 's ochtends als het heel erg warm is (zoals het de laatste weken is geweest) dan slaapt ie ook nog eens van 10:30 tot 11:30 ong. heeft ie zich aangewend tijdens onze vakantie in tanzania vanwege de hitte.
Mijn dochter is pas 3 geworden en slaapt ook nog wel een uur tot 2 uur overdag, meestal zo rond 13.00-15.00. Alleen slaapt ze s' avonds wel wat laat nu....rond 22.00 uur maar dit heeft ook wel met de warmte te maken.. ze valt er moeilijk in slaap.
Isa is 2 jaar en 2 mnd en slaapt smiddags van 13.00 tot 16.00, als ik hem laat slapen tot 17.00 uur... Maar dat wordt dan altijd laat savonds.. dus ik probeer hem altijd om 15.00 uur wakker te maken.