al 3 rondes geen ei gevonden

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kimke77, 12 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimke77

    kimke77 Bekend lid

    24 feb 2009
    526
    0
    0
    hoi dames,

    mijn vriend en ik gaan voor een tweede kindje. Nu was het bij ons eerste zo dat ik met ovulatietests gelijk mijn eisprong vond en die ronde was het ook raak!
    nu dacht ik, ga ik weer ovulatietests gebruiken, wie weet! Maar heb nu al drie rondes geen eisprong gevonden. De lijntjes worden wel wat donkerder, maar er is geen piek. Eerst heb ik dagenlang bijna niks, alleen een controlestreep, daarna een paar dagen (vijf dagen of zo) donkerder, en nu is het alweer vier dagen echt alleen een controlestreep.
    Ik heb een lange cyclus van 34 dagen, maar ik test ruim op tijd en lang door.

    Kan ik nu al naar de huisarts of ziet die me aankomen na ´pas´drie rondes? Ik maak me toch wel zorgen..

    Oh ja, heb eerst sensitest ovutests gebruikt en nu die van zwanger en kids. Bij ons eerste kindje gebruikte ik matcare, maar dat zou toch niets uit moeten maken, toch?

    Wat raden jullie aan? Temperaturen (pff!!), huisarts?
     
  2. yasmine04

    yasmine04 Fanatiek lid

    17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoii Kimke 77: Zelf heb ik nog geen ervaring met ovu testjes.. als het deze ronde niet gelukt is wil ik er wel aan gaan beginnen.. wel heb ik gehoord dat ovu testjes knallen ( bij de ene vrouw meer als bij de ander..) ik zou na deze ronde eens beginnen met ovu testjes en teperaturen.. zo kan je aan de hand van de testjes en je temp zien waneer hij ongeveer komt.. zie je volgende maand weer niks aan je temp en ovu dan heb je teminste ''alle mogenlijkheden al uitgeprobeerd'' ;)

    Succes!!!
     
  3. februari

    februari Actief lid

    22 feb 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee!
    Ik heb zelf nog niet veel ervaring met ovutesten.. ik heb nu voor het eerst die van zwanger en kids gebruikt. Maar ik heb al wel een aantal keer gelezen dat vrouwen inderdaad geen ''echte'' posi ovutest hadden, maar door ervaring wisten ze wel wanneer die posi is (doordat die dan het donkerst was), misschien is dat bij jou ook zo?
    Ik denk dat het bij iedere vrouw anders is, maar heb al een aantal keer gelezen dat sensist vaker niet knalpositief is en matcare dan weer wel.
    Nogmaals ik heb er niet veel verstand van en vertel alleen wat ik er wel eens over heb gelezen.
    heel veel succes met zwanger worden!
    Liefss
     
  4. kimke77

    kimke77 Bekend lid

    24 feb 2009
    526
    0
    0
    Dankjewel voor jullie reacties.
    De testjes heb ik bewaard en ik kan niet echt zeggen dat er een bij is die opvallend donkerder is dan een andere. En geen enkel streepje is ook maar bijna net zo donker als het controlestreepje, grrr!
    Ik heb wel net een thermometer gekocht, ga er toch maar aan beginnen zodra ik weer ongesteld ben...al zijn er leukere dingen, maar ja! En die van matcare toch maar weer bestellen. Daar heb ik in elk geval goede ervaring mee.
    Wel een dure grap he, al die testjes (ook al zijn het xxl-pakketten via internet)? Goeie business!

    @februari, jij hebt ook een lange cyclus zeg!
     
  5. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb ook getest met die van sensitest en ik kreeg ook geen piek te zien......
    Toen heb ik de CB gebruikt en die gaven wel een piek aan.
    Ik had ook via MP ovu testjes van Wondfo gekocht en ook die sloegen wel uit.
    Ik zelf heb niet zo'n vertrouwen in de sensitest testjes hoor.

    Ik ben niet zwanger geworden door de ovu testjes maar dat heeft een andere oorzaak :)
     
  6. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Ik gebruik ook die van zw&k en krijg ook geen donkerder testlijn dan de controlestreep.

    Hij is bij mij al vet posi als beide lijnen even dik en roze zijn (staat ook in de gebruikshandleiding dat dit positief is). Het kan ook zijn dat je net langs je piek heen test.
     
  7. kimke77

    kimke77 Bekend lid

    24 feb 2009
    526
    0
    0
    hoi hoi,

    dankjullie wel weer voor de reacties. Ik denk niet dat ik langs mijn piek test, want ik test echt weken achter elkaar. Ook heb ik zelfs nog niet een teststreep die net zo donker is als de controlestreep. Daar zou ik al blij mee zijn geweest. Ga nu over tot die van matcare en temperaturen. en dan hopen dat ik snel mijn ei heb gevonden!

    Jullie ook succes meiden!
     
  8. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Succes Kimke!
     
  9. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Ik hoor nogal eens dat vrouwen niet positief testen, maar toch echt wel een ei hebben. Idd dus maar eens tempen, wat je je nu voorgenomen hebt, dan kan een huisarts ook gelijk doorsturen naar de gyn, als je komende maand weer niks vind.
    Je wordt dus wel ongesteld? En je bent na de vorige zwangerschap niet aan de pil geweest?
    Want in principe wordt je alleen ongesteld als je een ei gehad hebt, enkel bij ontpillen wil het nogal eens toch zijn dat de 'controlebloedingen' zoals je die in je stopweek altijd hebt, nog een tijdje doorgaan.
    Mocht je nou echt geen ei kunnen spotten, kijk dan eens of je het op regel krijgt met visoliecapsules!
     
  10. Loki09

    Loki09 VIP lid

    2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik teste ook nooit zo donker als de C-lijn, dus misschien is je ei wel gewoon geweest?
    Om dit zeker te weten zou je kunnen gaan temperaturen de volgende ronde, dan weet je het vrij zeker en wrs zal de ha dat ook zeggen, als hij er al meteen iets mee wilt doen. Succes!
     
  11. kimke77

    kimke77 Bekend lid

    24 feb 2009
    526
    0
    0
    thanks meiden.

    nee ben niet meer aan de pil geweest na vorige zwangerschap.

    Nu te vroeg (!) ongesteld. Op dag 29, nog nooit zo vroeg geweest. Normaal altijd tussen 32 en 35 dagen. Maar goed, kan altijd gebeuren natuurlijk.

    Denk niet dat ik naast mijn eisprong getest heb hoor. Heb vele dagen getest nl.

    Helpen visoliecapsules bij het opwekken van een eisprong?
     
  12. wonderteam

    wonderteam Niet meer actief

    Ik had bij sensitest ook nooit een piek,terwijl ik wist dat die toch moest komen. Toen tegelijk getest met sensitest en testpoint.Testpoint gaf wel degelijk de piek en bij sensitest kwam hij niet. De maand met testpoint erbij,was het ook raak.
     
  13. Pukie80

    Pukie80 Lid

    23 jul 2010
    74
    0
    0
    Hoi Kimke,

    Ik ben afgelopen maand ook begonnen met ovutesten. Ik had ze van sensitest, omdat ik er toch wel veel positieve reakties over las hier op het forum.

    Ik heb uiteindelijk wel een positieve test in handen gekregen en het moest ook wel kloppen want een goede 36 uur na mijn positieve test was mijn ovulatiepijn weg. Maar hij was bij mij ook niet zo knallend dat de teststreep donkerder was dan de controlelijn. Ze waren gelijk.

    Ik zal dadelijk mijn positieve sensitest foto even uploaden, misschien heb je er iets aan qua vergelijkings materiaal. (zit nu achter mijn pc en hij staat op mijn telefoon)

    Succes!
     
  14. Pukie80

    Pukie80 Lid

    23 jul 2010
    74
    0
    0
    Ik weet niet of ik hem nu goed geupload heb, maar dit was mijn test. Volgens de kenners hier een positieve, terwijl ik zelf ook niet goed wist of dit nu de positieve test was haha.

    Groetjes
     
  15. februari

    februari Actief lid

    22 feb 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee kimke, ja dat klopt (helaas), maar dit is de eerste pilloze maand voor mij dus ik denk dat mijn cyclus zo lang is door ontpillen ofzo...
    Mijn eerste ervaring met zwanger en kids ovutesten is erg goed. Ik had echt een knaltest (zie topic ovutesten zwanger en kids)
    succes!
    liefs
     
  16. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    willen jullie ook eens naar die van mij kijken, want ik heb precies hetzelfde probleem met ovutesten.. vorige maand een paar dagen achter elkaar een donkerder lijntje , dus nog echt niet donker.. daarna weer hartstikke wit, denk deze maand ook :x erg vervelend!
     
  17. Escal

    Escal Fanatiek lid

    12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    anders gewoon om de dag klussen. zal je zeker een goed zitten (en is natuurlijk ook geen straf ;))
     
  18. kimke77

    kimke77 Bekend lid

    24 feb 2009
    526
    0
    0

    Oh die is wel duidelijk positief hoor! Aan de bak jij!! Super!
    Die van mij is echt afgelopen drie (van de drie) keer lang niet zo donker geweest!

    Heb net xxl-pakket Matcaretests besteld (dit keer mocht mijn vriend ze betalen :D) en ben aan het temperaturen geslagen. We zullen zien!! Als ik deze maand niks vind, ga ik toch maar naar de huisarts.
     
  19. kimke77

    kimke77 Bekend lid

    24 feb 2009
    526
    0
    0

    He Februari, das wel fijn dat je weet dat deze tests het voor jou goed doen in elk geval. Eerst pilloze maand, dat is vooral afwachten he? Hopelijk heb je snel je ei gevonden en weer een normaal ritme in je menstruaties (of nog beter: de komende 9 maanden geen menstruatie haha)
     
  20. kimke77

    kimke77 Bekend lid

    24 feb 2009
    526
    0
    0

    Waar staan ze Jipje?
     

Deel Deze Pagina