ik douche meestal rond de 7 minuten, als ik tijd heb wat langer. ik heb dus 10 minuten ingevuld. ik red het niet in 5 minuten..... (tenzij het gewoon met warm weer even snel afspoelen is)
Meestal een minuut of 5. In het weekend wat langer en als ik mijn haar was (2-3 keer per week) ook een minuut of 10.
Gemiddeld 5 minuten. Soms heel snel (3 minuten ofzo), als ik mijn haar was, me scheer/scrub of de douche schoonmaak, heb ik wel iets langer nodig.
ik denk gemiddeld zon 10 min. soms tijdens een film probeer ik het in de reclame tijd te doen. maar ben dan nooit op tijd klaar.
2 keer per dag? ik sta zo'n 5 minuten onder de douche. Heb erg lang haar maar toch zo klaar. Sta er korter onder dan mn vriend haha, ik ben ook altijd als eerste klaar als we ergens heen gaan
Dat kan variëren van twee minuten tot een kwartier. Het hangt er een beetje vanaf of ik mijn haar wil wassen, me scheer, erg vies ben, het koud heb, en tegenwoordig ook of de ketel mee wil werken. Een koude douche als je het al niet warm hebt duurt misschien maar een minuut.
Tussen de 15 en 30 minuten. 15 minuten als ik snel probeer te zijn en langer als ik echt de tijd neem. Vind douchen heerlijk en is voor mij echt de afsluiter van de dag.
We douchen iedere dag. Ik douche ongeveer 5 minuten. En als ik mijn haren was, scheer, en scrub dan sta ik er wel 15 tot 20 minuten onder. De kinderen douchen ook iets van 5 a 10 minuten.
al gauw 30 min. ik douche zittend en dan komen mijn spieren heerlijk tot rust. Soms 10 min . maar meestal min. een half uur.
Ik heb anders gestemd. Als ik moet werken en/of de kinderen naar school moeten, douche ik 5-10 minuten. Met haren wassen erbij wel een kwartier. In het weekend douche ik wel langer.
Toch zeker 20 (25?) minuten. Ik ben altijd precies binnen een half uur terug op de slaapkamer. Wat ik in dat half uur doe: Haren kammen, onder de douche stappen, haren wassen, crèmespoeling erin, gezicht reinigen, scheermesje snel overal overheen, tanden poetsen, crèmespoeling uitspoelen, afdrogen, gezicht met een watje tonic afnemen, gezichtscreme opsmeren.
Meestal een minuut of 10. Als ik mijn haar niet was 5 minuten en als ik het wel was of mezelf scheer, toch al snel een minuut of 15. Gemiddeld dus 10 min.