hoe lang douchen jullie? nav ander douche poll

Discussie in 'De lounge' gestart door wensdroom, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe lang douchen jullie?

1. 5 minuten

2. 10 minuten

3. 15 minuten

4. 30 minuten

5. langer dan 30 minuten

6. anders ( graag aangeven hoe dan in een reactie)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Elke dag minstens 15 minuten, heerlijk. Als ik 's avonds nog een keer onder de douche spring dan nogmaals 15 minuten.

2. misa

misa Niet meer actief

Ik douche elke dag, meestal 5 en soms 10 minuten. Als ik een tweede keer douche ivm de warmte dan is het max 5 minuten.
    En heel soms douche ik lekker lang, zo'n 15/20 minuten. Als ik er de tijd en de rust voor kan vinden........! ;)

3. pipootje

pipootje Niet meer actief

S ochtends doe ik mn haar in een knotje en dan spring ik even snel onder de douche om wakker te worden en even snel inzepen afspoelen en klaar is denk hooguit 5min.
    En s avonds douche ik nog een keer en dan doe ik mn haar wassen en goed uitspoelen, dan sta ik er 15min onder denk ik..
    En als ik mn scheermes erbij neem en een maskertje in doe dan sta ik er heerlijk zo 20-30 minuten onder,:)

4. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    Toch echt wel 15 min. Ik was bijna elke dag mijn haar ( als ik het niet gestijld heb) en met die krullen duurt t wel even voordat alles uitgekamt is! En soms als ik het koud heb of even lekker wil ontspannen ga ik liever n half uur in bad liggen.. Nu ik het erover heb, denk dat ik ff lekker ga badderen :D

5. mumija

mumija Niet meer actief

6 minuten, allemaal.

6. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Zowel 'smorgens als 'savonds vijf minuten. Of minder.
    Op de camping hadden we zes minuten per muntje aan douchetijd en ik hield aktijd tijd over.

Wanneer ik me scheer komen er twee minuten bij.

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik weet het niet zeker soms ben ik met 5 min klaar geloof ik en soms duurt het wat langer i.v.m scheren of haren wassen, tandenpoetsen dat is dan wel zo'n 10 minuten.

8. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Ik douche toch gauw richting de 15 tot 20 minuten. Ik vergeet de tijd heel vaak onder de douche en wordt er echt heel rustig van.
    Als ik haren was wordt het toch gauw richting de 30 minuten, omdat ik zulk lang en dik haar heb.
    Probeer het wel eens om sneller te douchen.. Maar dan stel ik het toch weer even uit en dan vliegt de tijd toch ineens weer heel snel voorbij.

9. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hier ook 5-10 minuten denk ik. Als ik het koud heb of heel moe ben wat langer.

10. 2015mama

2015mama Actief lid

13 aug 2014
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik douch elke avond/ nacht, hoelang ik douch hangt af van mijn man.
    Meestal komt ie binnen of schreeuwt hij vanuit de woonkamer dat ik er te lang ondersta. En wanneer hij het genoeg vind hangt af van of er voetbal(nieuws) of iets soort gelijks op tv is..
    Zodra hij niks meer voor zichzelf kan doen dreigt hij alle lichten uit te doen en na bed te gaan (ik ben bang in het donker, dus ik zorg ervoor dat het nietzover hoeft te komen hahaha)
    Maar dat verschilt echt veel! Ik kan er echt makkelijk anderhalf uur tot 2 uur onderstaan en dat is echt zonder te overdrijven! Ik vind het heeeeerlijkk, ik kan zo lekker weg dromen onder de douch!
    Elke zondag staat overigens wel vast dat ik super super super uitgebreid douch minimaal een uur! Ik kan mij niet voorstellen dat je binnen 10 min kan douchen.. 10 min ben je net de douch aan het voorverwarmen en jezelf lekker warm aan het houden onder de hete water stralen met je masker in je haar.. (klinkt erg erotisch hahahaha)

11. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik sta al gauw zo'n 30 min onder de douche ;) en kom er het liefst helemaal niet onder vandaan!

12. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ik zie bij de meeste toch wel een tijd tussen de 5 en 15 min gemiddeld Toch vind ik het ook leuk te lezen dat er onder jullie zijn die rustig een half uur of langer er onder kunnen staan en er echt van genieten.. dat heb ik ook! Ik vind douchen heerlijk en denk echt niet na over de tijd als ik er onder sta. na 5 minuten ben ik nog niet eens warm mijn man roept ook altijd of ik er nog onderuit kom maar sta dan net lekker, wordt er ontspannen van.. ik douche dus gemiddeld best lang.. :)

13. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ik denk toch ook rond de 20 min. Ik heb vrij lang haar dus dat is al altijd veel werk. Maar was mijn haar niet elke dag dus dan meestal naar 10 min

14. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Zonder haren wassen een minuut of 5 en met haren wassen en scheren wordt het wel eens een kwartier, dus gemiddeld genomen 10 minuten (was om de dag mijn haren)

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

5 tot maximaal 10 minuten inclusief haren wassen en scheren.
    In bad een dik halfuur. Dan installeer ik me helemaal. Zet ik de ipad neer voor het bad, netflix op en lekker serie kijken :p

16. 2jees

2jees Niet meer actief

2x per week 5-10 minuten.

ben me graag bewust van ons waterverbruik.

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    In de ochtend hooguit 5 min (niet dagelijks)

In de avond 20-30 min. (Elke avond)

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    voor mij ook
    echt een moment voor mezelf
    Kom helemaal tot rust....
    als ik een avond niet douche slaap ik slecht of voel ik me vies en ga ik er alsnog onder

19. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    5 a 10 minuten hooguit.
    In de winter iets langer of na een koude regenbui als ik terug kom van de hond uit laten dan ook om op te warmen.

20. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Meestal 5-10 min. Inclusief scheren, haar wassen enz.
    soms iets langer als ik het echt niet warm kan krijgen. En toen ik last van galstenen had stond ik er gerust 1-2 uur onder, want dat was het enige dat nog iets van verlichting gaf...

Deel Deze Pagina