Ik heb in overleg met beheer een anoniem account aangemaakt voor dit topic. Ik ben gisteren erg geschrokken van iets wat mijn partner heeft verteld, namelijk dat hij jaren geleden ooit eens een trio heeft gedaan met een vriend en diens vriendin. Ik wist wel dat hij vroeger een player was en meerdere vriendinnen/scharrels heeft gehad. Hoewel hij dit de afgelopen jaren soms versterkte of afzwakte (de ene keer waren het alleen vriendinnen, de andere keer ook een hoop losse scharrels), heb ik het altijd makkelijk van me af kunnen zetten. Want ja: dat is allemaal in zijn losbandige jonge jaren gebeurd en is verleden tijd. Maar dat van die trio... Ik weet niet niet, ik kan het echt niet van me afzetten. Ik ben een beelddenker, dus stel maar wat voor beelden ik sinds gisteravond in mijn hoofd heb... Ik kan gewoon niet meer normaal naar hem kijken zonder die beelden voor me te zien, ik word er gewoon misselijk van. Ik kon het gisteravond ook niet hebben dat hij me aanraakte. En hij noemde dat meisje een slet, omdat zij het met twee mannen had gedaan... Nou sorry, maar wie is hier nou een hoer En het ergste vind ik nog dat ik nooit een seksuele relatie heb gehad, behalve met hem. En hij vond het zo belangrijk dat ik puur was en nog maagd toen we een relatie kregen. En nu denk ik: hoe heb je dat ooit kunnen zeggen?! Hoe heb je dat ooit kunnen verlangen van mij terwijl je zelf de hoer uithing?! Ik was er echt ontdaan van gisteravond en ben zonder iets te zeggen naar bed gegaan. Vanochtend zat ik er natuurlijk nog steeds mee, en daar was hij heel verbaasd over. Ik moest me niet zo aanstellen want het was toch jaren geleden gebeurd als losbandige 20'er, en hij was toch niet vreemdgegaan... En toch heb ik er een heel vervelend gevoel bij, ik voel me gewoon vies ofzo. Wat vinden jullie? Zijn mijn gedachtes redelijk? Of heeft hij gelijk en moet ik me niet zo aanstellen? Zo ja, hoe krijg ik dan die vreselijke beelden uit mijn hoofd...
Als de drie op dat moment alledrie vrijgezel/beschikbaar waren en het met volledige instemming is gegaan... dan zie ik niet wat je daar voor bezwaren tegen kan hebben. Het botst alleen wel enorm met zijn verwachtingen van jou. Mijn man heeft ook meer ‘ervaring’, mijn man is mijn enige bedpartner. Maar toch heeft dat nooit tussen ons in gestaan.
Ehm. Ik snap best dat je er even aan moet wennen maar het was voor jouw tijd en je wist dat hij meerdere partners heeft gehad, toch? Wat dat betreft, hoewel het niet leuk is om te horen omdat je die mensen kent, vind ik het wel een beetje aanstellen. Het zal hopelijk voor je wel minder worden. Dat hij het meisje een slet noemt vind ik dan weer totaal onredelijk, belachelijk en onbeschoft. Daar zou ik even behoorlijk op afknappen.
Dat hij ooit een trio heeft gehad mij niets uitmaken. Zo extreem is het niet en was voor jouw tijd. Dat hij dat meisje een slet noemt en het belangrijk vindt dat jij maagd was, zegt iets over hem en daar zou ik me wel zorgen over maken. Dat is wel heel ehm... bijzonder..
Nee naar mijn idee stel je je niet aan, en dan vooral om het stukje waarin je verteld over dat hij een maagd verlangde. Heel hypocriet, wat je verder met je huwelijk wilt zal je zelf moeten uitzoeken maar persoonlijk vind ik dat hij wel even z’n stinkende best voor je mag doen en zijn ‘zonden’ mag overdenken. Hij had op z’n minst eerlijk kunnen zijn over dit soort dingen naar jou zeker als sex en maagdelijkheid zo’n zware lading heeft in jullie huwelijk. No offense hij zal vast ook goede kanten hebben maar ik zou me behoorlijk belazerd voelen in jouw plaats
Ja, ik vind dat je je aanstelt. Of ik kan in ieder geval niet begrijpen waarom je misselijk wordt van het beeld van een trio en je je vies voelt. Wat voor beelden zie je voor je? Wat maakt het verschil? Het is jaren geleden gebeurd. Let it go.
Als hij nog geen relatie met jou had zie ik niet echt in wat er mis was met een trio. Alleen dat hij haar nu een slet noemt vind ik niet normaal en dat hij wilde dat jij nog maagd was snap ik ook niet. Maar aan de andere kant: je wist zelf dat hij al wel meerdere bedpartners had gehad en ook dat hij het belangrijk vond dat jij nog maagd was. Ik zou dat van het begin af aan al raar hebben gevonden. Dat trio zou dan niets daaraan veranderen. Ik probeer me ook oprecht voor te stellen wat er zo erg is aan die beelden die je voor je ziet, maar ik begrijp het niet. Als ik dit nu van mijn vriend zou horen zou ik het heel raar vinden dat hij het nooit eerder verteld had door gesprekken die we hebben gehad, maar ik zou geen moeite hebben met gedachten die ik dan in mijn hoofd had.
Ja je stelt je aan! Ik vind je erg preuts. Wat geweest is, is geweest! En om er nu misselijk van te voren, dat vind ik echt een beetje sneu.
Maar ze wist toch van zijn verleden met scharrels etc? Dat haal ik er tenminste uit. Dan heeft het voor haar vast een minder zware lading maar een trio is opeens misselijkmakend...
Tsja, ik vind je wel aanstellen, het is gebeurd voor jullie relatie, snap niet zo goed waarom je er mee zit. en de verwachting van je man dat jij maagd was, terwijl hij lekker losgegaan is, tsja, dat wist je al toch? Dus om daar dan achteraf over te vallen. Wat ik wel apart vind, is dat jullie het blijkbaar nog steeds over hebben, (hoelang zijn jullie al samen? ) en wat ik bizar vind is de woorden slet (van hem) en hoer (van jou).
Of je je aanstelt vind ik moeilijk te beoordelen. Ik ben zelf nooit uitgegaan van een partner die nog helemaal geen ervaring had op seksueel gebied, en mijn man heeft het ook altijd prima gevonden dat ik al wat rondgekeken had voor ik hem ontmoette. Daar kunnen we het over hebben en we hebben er vrede mee. Maar dat zijn wij, en jij komt blijkbaar uit een iets andere wereld. Ik zou je aanraden dit in ieder geval bespreekbaar te maken thuis. Zijn houding is niet oké; als je samen met iemand iets doet kun je niet de ander afkeuren en je eigen acties wel goedkeuren. Ook over vrouwen praten als slet is niet netjes, en ik zou daar wel over vallen als het mijn partner betrof. Wellicht is een pittige discussie over denkbeelden wel op zijn plaats.
Als het "voor jouw tijd" was dan kan je er eigenlijk geen probleem van maken vind ik. Wist hij veel dat hij jouw tegen het fantastische mooie lijf zou lopen? Als je die vriend van hem en diens vriendin (mits die van het trio) nog regelmatig moet zien dan vind ik het een lastiger verhaal worden. Ik denk dat je dan voor jezelf moet nadenken of je er nog op zit te wachten dat die over de vloer komen als je dit weet. Zo nee, dan zou ik het daar met je man over hebben. Stel je je aan? Dit soort verhalen zijn (bijna) nooit leuk om te horen. Dus dat je het vervelend vind dat snap ik wel. Alleen je kunt nu niet boos of afstandelijk tegen hem gaan doen hierover vind ik. Daarvoor is het te lang geleden en voor jouw tijd.
Eens met de meeste ik ben ook geen brave geweest en mijn vriend weet dat Hij heeft alleen gezegd als je het maar niet met mij verwacht want ik hou niet van delen ik vond hem wel sterk op dat moment. En ik wil hem ook niet delen dus zit mooi goed
Ik vind het persoonlijk wel een wat overdreven reactie, maar ik weet van mijn partner dat hij (nu in een relatie) een trio niet ziet zitten en vreemd vind dat ik wil dat hij seks heeft met een ander. Dat begrijp ik wel. Maar ik snap niet echt hoe je zó kan walgen van iets wat zo lang geleden is gebeurd en totaal niks te maken heeft met jullie relatie... Ja wat betreft dat hij wilde dat je maagd was vind ik wel apart? Maar dat is weer een ander verhaal waar je misschien met hem over kan praten waarom dat zo was terwijl hij zelf niet zo “netjes” is geweest in het verleden.
Hoezo ia dat nou weer vaak... Wss in zijn ogen zijn de ‘sletten’ geen relatie materiaal... net zoals ik mannen die alles neuken wat los en vast zit geen relatie materiaal vind Oh en Wbt dat hij haar een slet noemt vind ik wel echt laag... toen ze was ze wel Goed genoeg om sex met haar te hebben en nu is ze opeens een slet....?
Ja, dat heb ik ook gezegd tegen hem dat ik dat heel erg vind. Ik zei ook dat hij de mannelijke variant van een hoer was. Zegt hij: nee, want bij mannen kun je niet controleren of ze maagd zijn en bij vrouwen wel! Maar volgens mij zei hij dat dat meisje een slet was om het hele verhaal af te zwakken... Zodat ik het minder erg zou vinden? En het was wel belangrijk dat ik maagd was omdat hij met mij wél serieus was en opnieuw wilde beginnen zeg maar. Nou, dat is dus mooi mislukt, want hij haalt zichzelf alleen maar verder naar beneden. Overigens had dat meisje een relatie met die vriend, ze hadden mijn vriend erbij gevraagd...
Beetje dubbel - maar... je zegt dat je wist dat hij een player was.. dit hoort daarbij.. seks met een ander is seks met een ander. Of dat er nou 1, 2 of 3 zijn geweest, lijkt mij geen verschil. Het was vóór jou tijd. Hij is er eerlijk over. Veel mensen dromen er alleen van (hoewel als man meestal met 2 vrouwen volgens mij??) - maar hij heeft het al gedaan. Tja. Ik vind inderdaad zijn manier van over de vrouw praten heftiger- dan het gebeuren op zich. Ik moet overigens nu ook denken aan de serie sense8 op netflix... komen ook wel expliciete beelden in voor, maar dat voelt -als ik het zie- niet 'vies' ofzo. Ook al was dat liefdevoller zeg maar... . Maar oke. Hopelijk kun je het loslaten en zien dat dit niet je man was toen. Hij is ouder geworden en -naar ik aanneem- volwassen geworden.
Oh en hem hypocriet te noemen.. Hoewel ik het wat vreemd vind dat hij een maagd verlangde, ts wist dat hij geen maagd meer was en ik vind het nu een beetje laat om daar over te gaan vallen..