Heb een aantal dingen verkocht via MP en 3 verschillende mensen hebben gemaild dat ze het geld overgemaakt hebben. Ik heb echter nog niks op mijn rekening staan. Heb nog even gekeken maar heb mijn rekeningnummer goed doorgegeven. Hoe lang kan zo'n overschrijving duren? Zit zelf bij ABN.
Wanneer hebben ze het geld over gemaakt? Het is wel weekend nu dus dan kan het pas maandag op staan...
Hangt er vanaf via welke bank deze mensen het geld hebben overgeschreven. Van rabo naar rabo bijvoorbeeld staat er vaak bijna onmiddelijk op, maar bij twee verschillende banken kan het langer duren. Zoals Mirell zegt; 1 uur tot 5 dagen. Maar let wel op het weekend! Veel banken doen dan geen overschrijvingen, dus die dagen komen er dan bij. Hoe dan ook zou ik je pakketjes pas opsturen als het geld op je rekening staat. Geen risico's nemen.
Hier ook abn, en mijn ervaring is dat de abn soms in het weekend echt erg langzaam is...zou maar zo kunnen dat je het maandag pas op jouw rekening hebt staan..
kan ook zo maar zijn dat ze niks hebben over gemaakt en van de koop af zien hier al tig keer gebeurt ondanks dat ze zeiden we hebben t over gemaakt.
Dat zou normaal kunnen. Verschrikkelijk is dat he! Alleen nu zijn het 3 mensen dus dat lijkt me dan wel erg toevallig als ze alledrie afzien van de koop. Maar idd het weekend zit ertussen. Denk dat het dan maandag of dinsdag erop staat.
Van Rabo naar Rabo staat er direct op, ook in het weekend van bijv ABN naar Rabo word nooit in het weekend gedaan en zal er dan pas op z'n vroegst maandag opstaat van zelfde bank naar zelfde bank = meestal vrijwel direct, ook in het weekend
Bedankt voor jullie antwoorden. Heb nu van 2 mensen het geld binnen, van 2 nog niet. Hoop dat het er snel op staat, dan kan ik de spullen versturen.
Van abn naar abn binnen 1 minuut. Vanaf andere banken naar abn 24 uur ongeveer, en van ing naar abn 2 volle dagen.
Het betaal verkeer gaat tegenwoordig helemaal elektronisch. Zelfs al stuur je je geld naar dhr kees te amsterdam, en je zet bij de naam van de ontvanger ali te Rotterdam, komt het gewoon aan. Wordt niet eens meer naar gekeken.
De andere 2 heb ik nu ook binnen! Duurde denk ik gewoon wat langer omdat het weekend ertussen zat. Maar ik ben in ieder geval blij, dan kan ik alles vandaag versturen en hoeven die mensen ook niet zo lang te wachten op hun gekochte kleding.