Wij wonen nu in Purmerend maar hier krijgen we de eerst komende 7 jaren nog geen woning en kopen kunnen we niet. Nu denk ik de stap te gaan nemen om verder weg te gaan wonen daar zijn de patuculiere woningen gewoonweg goedkoper en hier in de zaanstreek niet. We wonen nu bij mijn vader is huis met zijn 4e maar dit gaat gewoon niet meer me zoontje heeft rust en regelmaatnodig en dat lukt hier niet me dochter heeft ook gewoon haar eigen plek nodig en daarbij ik ook onze relatie gaat zo niet goed. Wie heeft er een tip of weet een leuk huisje te huur?
hey meid is groningen niet wat voor je? is ook niet erg duur en hier heb je ook sneller kans op een woning.
www.wonen123.nl heeft particuliere woningen tegenover mij staat ook een vrijstaande woning te huur voor 750 euro in de maand. Voor de woningbouw kun je terecht bij www.acantus.nl
Ja idd Acantus. Alleen dat kan wel even duren Is wel lotingsysteem , dus je hoeft geen punten/inschrijftijd op te bouwen. Toch zijn wij al 1,5 jaar lang weer aan het reageren. Maar goed wij zijn ook kieskeurig en zitten nog goed
Anders zou ik een aantal makelaars kantoren bellen. Zij hebben ook best vaak huizen te huur. Soms kan je online op hun site ook huurhuizen vinden. Even googlen naar makelaar in omgeving Drenthe (waar je wil)
echt waar zo lang wij hadden daar eerder binnen een maand en huis toendertijd mijn schoonvader binnen een maand die is er net ingetrokken. Je hebt ook nog lefier.
Ik weet niet hoe het nu is, maar een aantal jaren geleden had woningstichting de volmacht in bepaalde dorpen wel redelijk snel een wonning vrij en de woningstichting lefier ( toen nog wooncom) ook wel. maar zoals ik zei, heb ik geen idee hoe snel ze tegenwoordig iets vrij hebben
Je kan anders ook nog op de site van makelaar alders kijken heeft zo nu en dan ook huurwoningen www.alders.nl is deze niet iets voor jullie? VEENDAM, H.J. Topstraat 52 : € 535,- - Alders Makelaars
of deze Marktplaats.nl > Bronneger, landelijk gelegen 4-k app te huur voor 700,-INC in Stadskanaal, Groningen is een heel klein rustig en landelijk dorp met veel paardeliefhebbers. winkels etc zal je er niet vinden, daar moet je max 5 km voor rijden naar een groter toeristisch dorp
Lefier Zuidoost Drenthe leuk huisje, vlakbij scholen, rustige woonwijk, heel goed voor jonge gezinnen. huurprijs valt ook mee, tussen de 307,44 en 494,34. is goed te doen toch? ik lees net op fietsafstand naar de winkels.
Bij Lefier heb je dan nog zoveel wachtenden in de rij. Maar Groenhuys makelaardij staat wel veel tussen. Ook genoeg waarop huurtoeslag mogelijk is. (ik ken hem toevallig ook )
moet het persé drente zijn want ik weet wel iets waar je heel snel een woning kunt krijgen maar dat is gelderland of overijsel
hoef je geen sorry voor te zeggen joh het kan ook veranderd zijn hoor in de loop der jaren, maar er waren gebieden waar je binnen een half jaar een woning had. Toen was het nog wooncom.