@ natjes, vervelend zeg, dat het nu niet op gang komt. Hopenlijk heb je snel Is het echt zo dat ovulatietesten niet betrouwbaar zijn? Balen...ik had net hoop gekregen. De afgelopen week zwangerschapstesten en ovulatietesten gedaan. De zwangerschapstesten werden steeds lichter en de ovulatietesten steeds donkerder..... Maar daar kan ik dus niet op vertrouwen Balen!
Bij mij duurde het na mijn ma met curretge twee en halve week voordat mijn test weer negatief was, met mijn mk met 5 weken duurde het ongeveer een week Maar het verschilt dus echt per persoon
Bij mij was het toch wel vlot uit me lichaam 19 november heb ik een mk gehad en 8 december had ik nog een zwangerschapstest gedaan en toen gaf de test maar een streepje aan.(3 weken)
Bij mij zit het HCG na 8 weken na de miskraam nog steeds in mijn lichaam. Ik was maar 5w5d zwanger. Maandag krijg ik te horen hoe hoog het HCG gisteren was.
Ik heb vandaag weer hcg geprikt, ik zit nu op 9 weken na de curettage (20 okt) en het hcg was vanmorgen nog 10. Ik ben wel ongesteld geworden eind november, maar dat ben ik helaas nu nog steeds, ik vloei al 3 weken!