Spuien, een tweede kindje.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JuullesD, 30 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuullesD

    JuullesD Niet meer actief

    Goeiemorgen allemaal,

    Ik wil als eerste benoemen dat ik gewoon even wil spuien, deze keuze moet ik uiteraard zelf maken. Maar ik merk dat m'n hoofd zo vol en rommelig is, misschien dat iemand hier de strijd tussen wel een tweede of geen tweede kent.

    Ik dacht altijd dat ik 2 kinderen zou krijgen, dat voelde goed en compleet. Beetje een droombeeld. Ondertussen ben ik 30 en bestaan dromen niet meer, maar mijn gezin voelt aan de ene kant toch niet compleet.

    Ik ben gewoon bang denk ik. Ik vind het moederschap namelijk best zwaar, voel me voortdurend falen, moe en gefrustreerd. Ik werk 24 uur als verpleegkundige, ben getrouwd en ik heb 1 zoontje van 17 maanden. Het is een heerlijk mannetje waar ik vreselijk mee geboft heb. Over het algemeen een makkelijk mannetje, maakt z'n uurtjes snachts en is easy going. Sinds we verhuist zijn (eind Sept) is hij wat pittiger geworden. Kan de verhuizing zijn, maar vast ook toeval. Het was grotendeels ook door de drukte om het verhuizen heen, met wat aanpassingen zijn we heel ver gekomen en is het weer heel vaak gezellig. Maar desalniettemin vind ik het pittig. Ik zit nu ook tegen een winter depressie aan, ik ben moe en somber en heb een kort lontje. Een lekkere dreumes is dan heftig. Icm een kerel die steeds stiller wordt (moe vN het klussen), eeuwige klusjes doen in huis (bouwval), hij kan dus niets doen in het huishouden, dus een huishouden wat zich blijft stapelen en werk waarbij ik geleeft word ben ik het soms gewoon zat.

    Maandag had ik een dag waarbij mijn zoontje zo ontzettend pittig was.... Ik wil veel laten liggen van het huishouden maar ik moet soms wel eens een bed verschonen. En daar doe ik dan een uur over met een gillend kind aan mijn benen. En dan denk ik savonds wel eens.... Is dit het?