eerste 6 uur tweede 5 uur derde 5 uur en het gemiddelde ligt inderdaad zo lang! Dus er zijn veel mensen waarbij het korter duur de en ook veel waarbij het langer duurde. En ach, het gaat zoals het gaat
omdat de ontsluiting ondanks een infuus ed bleef hangen op 2,5 cm. Achteraf is onderzoek gedaan en blijkt mn bekken te nauw te zijn nu dus weer een ks
Bij Lisa 18 uur. Vrijdagmiddag om 12.30 uur kreeg ik weeen, vliezen zijn pas in het ziekenhuis gebroken om 04.00 uur en om 7.32 uur is ze geboren. Bij Tim bijna 3 uur. Woensdagnacht om 1.50 uur waren mijn vliezen gebroken, 3.00 uur kreeg ik pas weeen en om 4.46 uur is Tim geboren.
67,5 uur donderdag 17 augustus kreeg ik de eerste weeën en die waren onregelmatig. vrijdag 18 augustus had ik 2 cm ontsluiting en verder leek het niet te gaan. van vrijdag op zaterdag kreeg ik om de 5 minuten weeën maar nog steeds ging de ontsluiting niet verder. zaterdag middag verloor ik de slijmprop en kwamen de weeën om de 2/3 minuten zaterdag avond mocht ik dan eindelijk in het ziekenhuis blijven want ik had 4 cm ontsluiting (ik was op dat moment 42+5 dagen zwanger). Om precies 24 uur hebben ze de vliezen gebroken en om 4.30 uur had ik volledige ontsluiting en mocht ik gaan persen. Om ongeveer 5.45 uur waren we nog geen mm opgeschoten en besloten ze een ks te doen. Om 7.28 uur is Kylian geboren en toen bleek dus ook dat onze knul veel te groot was voor mijn bekken (55 cm en 5000 gram) Groetjes Anita
Als j everloskundige het heeft over 16-24 uur, betekent dat (in de meeste gevallen) niet dat je ook echt zo lang erge pijn hebt hoor! Bij mij braken om 9.00 uur 's ochtends de vliezen maar daarna had ik urenlang nergens last van. Om 13.00 kwam het opeens op gang, ik bleek toen al 7 cm ontsluitng te hebben en om 14.42 uur werd Sofia geboren. Erg snelle bevalling dus. Wat dat betreft viel het erg mee, maar af en toe een adempauze was ook fijn geweest. Ik realiseerde me eigenlijk nog niet eens goed wat er gebeurde en toen was ze er opeens. Ik zag van te voren best tegen de bevalling op, maar het is een mooie ervaring om te merken dat je lichaam 'weet' wat het moet doen, dat stelde mij wel wat gerust. Heel veel succes straks! x
Zeven uur. Maar ik ben ingeleid, dus dat is gemeten vanaf het moment dat ik een beetje weeën begon te voelen. En ik heb een uur en vijf minuten geperst.
Ik heb 2 weken complete bedrust gehad in het ziekenhuis. Elke dag 2 of 3 ctg scans. Aangezien ik net 35 weken was, hielden ze het niet tegen, maar brachten ze het ook niet op gang. Ik werd elke dag getempt. Elke dag bloed afgenomen, waar ze op een gegeven moment verhoging van iets inzagen. Idd infectie gevaar, maar dag erna was het weer weg. Als het gevaarlijk zou zijn voor het Lynn, of als ik idd een infectie zou hebben, dan zou ze gehaald worden. Dit was gelukkig niet aan de orde. Ik ben ook nog s ingeleid. Had al 2 weken lichte weeën, waar ik geen last van had. Ik weet niet of ze later geboren zou zijn als ik niet ingeleid was. Hoop dat het duidelijk is.
1e: In 1,5 uur . 5 dagen ervoor waren mijn vliezen gebroken met 33 weken en 4 dagen en is mijn zoontje met 34 weken en 2 dagen geboren.
7 uur, om 17.10 uur begonnen de weeen , de vliezen hebben ze moeten breken en om 4 sec over 24.00 uur is Yara geboren!
Hallo. Mijn bevalling heeft 18 uur geduurd. Ben s morgens om 07.30 uur ingeleid en s nachts om 02.19 uur is hij met een keizersnee geboren. Groetjes Karin