Hoe lang duurde bij jou het wennen aan een gezonde leefstijl?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eva3006, 30 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Of vlees of vis tussendoor..
    Een stukje komkommer of tomaat kan je er bij eten maar is als tussendoortje op zich niet genoeg. Daar zit niks in

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    Op groente alleen kan geen mens leven. Variëren, fruit groente maar ook kwark eieren, kip, vis, mager vlees, fruit en ook heel belangrijk langzame koolhydraten, volkorenbrood, zoete aardappel, rijst.
    Uithongeren is niet de manier. Ik kan je evt helpen als je wilt met een schema op jou afgestemd.

3. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Wij hebben het roer omgegooid na de meivakantie en het duurde hier een week of 3 voordat het wende maar het is gewoon onmogelijk om NOOIT meer wat lekkers te nemen, dus soms doe ik dat wel maar dan wel iets redelijks gezonds zoals van die Zonnatura rijstwafels met een laagje pure choco of zo'n gezonde dadel bar met nootjes oid. Toch zoet. Maar verder eten we meer salades, ei en verse soepen, minder koolhydraten, geen brood etc.

Dus we zijn twee maanden bezig en manlief is 10 kilo kwijt en ik 4 (hij heeft meer overgewicht) en het voelt gewoon goed. Je hebt minder last van suikerdips 's middags en je voelt je fitter.

Volhouden dus en soms gewoon een beetje zondigen. Anders houd je het ook niet vol.

Fijne sites voor o.a. gezonde baksels (bananen notenbrood etc) zijn www.ilovehealth.nl en die van Rens Kroes RENS KROES | Live the happy & healthy lifestyle

Veel succes!

4. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Thnx, ik ga even op zoek!!

5. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Ik moet zeggen dat ik mezelf niet echt aan het uithongeren ben.. eet best veel voor mijn gevoel. Dacht dat ik rijst, brood ed juist allemaal moest vermijden maar dat hoeft dus niet. Nadeel is dat ik echt geen noten, pitten, zaden etc lust terwijl dat eigenlijk zo goed voor je is.
    Hoe zou dat gaan met een schema dat je voor mij maakt? Een weekschema oid?

Deel Deze Pagina