Hoi, Ik ben eigenlijk benieuwd naar hoelang bij jullie de bevalling heeft geduurd? Bij mijn eerste heb ik er vanaf het breken van mijn vliezen, tot de uiteindelijke geboorte, 12 uur over gedaan. Bij de laatste duurde het 1 uur en 3 kwartier. Stukje sneller dus
Bij Jordy heb ik er 3 en half uur over gedaan. Ben benieuwd hoe snel de volgende zal zijn. De verloskundige zei dat ik deze keer gelijk bij de eerste wee moet bellen hiihihihih dus ben benieuwd
Bij de eerste net een klein uurtje Bij de tweede 23 minuten vanaf eerste wee. Mocht ik ooit nog voor een derde gaan dan moet de verloskundige maar komen kamperen in me tuin
Vanaf de eerste wee (en damn, die krengen deden vanaf het begin echt al veel zeer) tot de laatste duurde het eigenlijk precies een dag. Deze mag wel iets sneller gaan.
Ik heb de hele dag door flinke voorweeen gehad, die zijn overgegaan in echte weeen, vanaf toen ze regelmatig waren tot de bevalling ruim 20uur!
Vanaf de eerste echt wee totdat ze geboren was...46 uur. Tweede gaan meestal sneller..daar ga ik wel een beetje vanuit...
vanaf het breken van mijn vliezen 19 uur. vanaf regelmatige weeen 11 uur ongeveer. een uurtje geperst. Deze keer gaat een stuk sneller,daar ben ik van overtuigd.
Vanaf de eerste wee, die gelijk begonnen nadat mijn vliezen braken 22 uur dmv een KS... (kleine kon niet langs mijn bekken)
Vanaf het breken van de vliezen.... 63 uur. Mijn weeën werden niet regelmatig (kwam achteraf gezien doordat de navelstreng 2 keer om zijn nekje gedraaid was), dus uiteindelijk ben ik in het ziekenhuis bevallen na een infuus met wee-opwekkers. Was geen pretje. Persweeen heb ik ongeveer anderhalf uur gehad, maar mocht alleen de laatste 20 minuten meepersen.