de 1e 24uur de 2e 1,5 uur de 3e 3 uurtjes als er ooit een 4e nog komt, dan is de vk zo bij me, dat heeft ze bij de 3e ook gedaan omdat nummer 2 nogal erg snel kwam haha....
dit is mijn eerste kindje en mijn bevalling duurde 2,5 uur. 1 uur lichte weeen. half uur een weeen storm( heel pijnlijk) en een uur persen. En daar was onze prachtige meid.
Hey! Mijn bevalling duurde maar 4,5 uur! Ik had met tussenpozen wel 3 dagen voorweeen die blijkbaar al behoorlijk wat voorwerk hadden gedaan. Alleen maar rugweeen en een uurtje perswerk. Dit is nog maar een maandje geleden, dus check mijn hele bv-verhaal onder: 'Angst voor de bevalling? LEES DIT! 'How to: een bevalling als een pláátje!' hugx m
Ik was altijd zo jaloers op snelle bevallingen na de geboorte van mijn oudste. Daar heb ik vanaf de eerste wee 12 uur over gedaan. Ik dacht dat een snelle bevalling ideaal zou zijn: even pijn in een relatief korte tijd en dan klaar! Nou, daar ben ik van terug gekomen. Mijn jongste is geboren in 3 uur tijd (vanaf het breken van de vliezen), iets meer dan 2 uur tijd vanaf de regelmatige weeën. Ik heb een weeënstorm gehad met zulke monsterweeën (lag aan zo'n apparaat), dat hadden de vk's in het zh niet vaak gezien. Ben toen in een half uur tijd van 5 cm naar geboorte gegaan....de gyn was net op tijd om mijn jongste op te vangen . Heb een half minuutje geperst ofzo. Het korte persen was wel fijn, maar de tijd daarvoor echt niet. Doe mij maar een cm per uur en een langzame opbouw ipv een weeënstorm!
Ik werd om 7 uur aan het infuus gehangen en om 10 uur de eerste echte wee ( auwwie rugpijn! ) en om 18.32uur geboren. Vliezen zijn gebroken
11 uur weeen en 22 minuten persen. Ik vond het achteraf gezien nog best snel, maar als ik jullie verhalen lees . Het mag van mij bij een tweede best wat vlotter, maar ook niet overdreven snel groetjes Setje
Van drie naar volledig ontsluiting 2 uur en daarna 40 minuten geperst. Super snel dus. Lichte weeeen voor de drie centimeter meegeteld 4 uur en 40 minuten.
Binnen 2.5 uur volledige ontsluiting en persen 1uur en 1 kwartier. Dit kwam omdat ons meisje klem zat moesten dan ook naar het ziekenhuis voor vacuumbevalling. In het ziekenhuis toch spontaan gekomen. Heb van het begin tot eind in een weenstorm gezeten niet echt prettig. Hierdoor en door de snelheid kan ik me weinig meer herinneren van de bevalling. Wist ook niet dat het zo vlug zou gaan bij de eerste.
vanaf de aller eerste wee tot ik m in me handen had 44 uur (bendus ingeleid uiteinelijk dat snappen jullie wel he ;D ) owjah persen een uurtje maar dat was voor me gevoel veel korter
Cilla 24ersen een uurtje maar dat was voor me gevoel veel korter Dat had ik ook voor mijn gevoel was ik net bezig toen ik met spoed naar het zh moest maar in werkelijkheid was ik al meer dan een uur bezig. In mijn vorige bericht had ik het over 1uur en kwartier persen maar dat moet zijn 2 uur en kwartier