Mijn buik is na de 1e KS erg gaan hangen en nu na de 2e nog erger! nu is het nog maar 1 maand geleden dus zie wel hoe het word uiteindelijk, maar heb er geen vertrouwen in omdat ik weet hoe het er na de 1e keer eruit zag. Wie heeft dit ook en hoe ga je ermee om? Hoe reageert je omgeving, wat zeg je dan? hoe los je het op met kleding? laat je er iets aan doen of overweeg je dat? etc etc zou hier graag wat ''ervaringen'' delen
Mijn buik voor de kz was een mooi strak buikkie, maar nu 10 maanden erna niet zo mooi meer. Komt ook omdat ik nog 10 kilo dr af moet. Maar houd zo een raar afdakje boven het litteken, loopt niet meer natuurlijk door zoals eerst. Dus heb me buik en die eindigt in een hangend rolletje en dan is het strak op de plek van het litteken heel gek... me hubbie vind van niet maar oke haha. Draag nu schirts die sowieso op me broedrand eindigen en langer, dus soweiso geen korte truitjes meer. En niet hele strkke truitjes meer helaas. Voel me er vaak rot om en voel ,e dik en lelijk (de meeste vinden dat ik me aanstel) ik zie het verschil... Ik woog 60-63kilo, ben 1,71 had echt een sport lichaam, sporrte dan ook 5x per week. Nu weeg ik 75kilo. Ben niet echt moddervet das niet zo maar gewoon. Maar vind helaas de motivatiie niet om te sporten of na een hele dag met die worm s'avonds om half 10 nog lekker buikspieren te gaan doen. Ik porbeer wel me eetpatroon aan te passen. Snoep weing, tot bijna nooit, en als ik het doe geen grote hoeveelheid, eet braaf maar 2 broodjes/ Het probleem zit hem bij mij denk ik ook dat door mijn drukke bestaan (kindje,huishouden,man thuis ->ziektewet, 2 honden,2 katten,3hamsters en vissen) ik te vaak makkelijk wil eten; shoarma,pizza,patat... Mijn vent vind dat prima want die denk alleen maar ahh lekker en ik ook helaas. Dus vak 3xpw slecht.... Gister weer me kast uitgezocht, veel broeken weg, die ik nieuw had gekocht na de bevalling en nu niet meer aankan. En hubbie weeer van aaah wat sonde pas je die al niet meer ??? denkt hij niet bij na, tis een man maar bij mij doet het zeer. Wil weer mooi strak en slank zijn...zoals vroeger :sad: :sad:
Ik overweeg wel een correctie (en die gaat er komen ook, al dan niet door de ziektenkostenverzekering vergoed) Mijn buik is gewoon om verdrietig van te worden: een litteken (eigenlijk 3 naast en over elkaar heen) van mijn navel tot mijn schaambeen, ca 25 cm lang en variƫrend in breedte van 1 tot 3 cm. mijn navel is een hopeloze zooi, gerimpeld vel over het kuiltje heen. Links van het litteken hangt mijn huid meer dan rechts en bij mijn schaamstreek is het net andersom rechts hangt meer dan links. mijn huid hangt zeker 5-10 cm over, zodat met een rekensommetje er minstens 20 cm teveel vel is. Inmiddels zit ik (bijna, nog 2 kilo) weer op een gezond gewicht en is de buik alleen nog maar erger geworden Ik heb veel gesport en daardoor nu erg harde buikspieren, maar ook daardoor word ik nu geconfronteerd met slap vel... Kortom: binnenkort ga ik actie ondernemen om een consult aan te vragen bij een goede chirurg. Tot die tijd probeer ik er het beste van te maken met van die sexy corrigerende slips ala oma Groetjes van Kiki
Ben ook erg benieuwd hoe mn buik er over een tijdje uitziet... Vind t maar niets nu, voel me echt zo'n hangbuikzwijntje , idd wat jullie ook zeggen, zo'n afdakje boven het litteken. Volgens mn vriend valt t allemaal wel mee, moet t ook tijd geven; maar goed, mijn broeken van voor de zwangerschap krijg ik echt niet dicht... en verwacht dit de komende maanden ook niet te kunnen. Heb wel corrigerende slips aan (net als Kiki ) continu, wellicht helpt t?
Mijn buik zag er eigenlijk al best snel weer redelijk uit. Wel wat dikker dan eerst, maar ja, was ook 12 kilo zwaarder dan eerst. Heb eigenlijk alleen de eerste maand last gehad van opgezet vel boven het litteken. Wel is de huid minder strak, maar ik denk niet dat dat per se met een ks te maken heeft, gewoon dat de huis natuurlijk behoorlijk opgerekt is geweest.
Mijn buik is redelijk alleen heb ik een hard stuk om m'n lidteken. En vind ik buikspier oefeningen best pijnlijk. Hebben jullie dat ook? Kan dat kwaat voor je lidteken of je inwendige lidteken in je baarmoeder? Het is nu zo'n 4,5 maand geleden dat ik bevallen ben met ks.
hier ruim zeven weken geleden bevallen (ks) en inderdaad ook een los-vel afdakje boven het (strakke) litteken. ik hoop dat het nog bijtrekt, maar anders: jammer dan! ik had een enooooorme zwangere buik: vel dat zover uitgerekt is, veert denk ik niet 100% weer terug. je blijft aan een lijf volgens mij altijd wel zien dat er een kind in heeft gezeten, toch? zo'n verhaal als van kiki vind ik wel wat anders: daar zou ik ook niet happy van worden, en actie ondernemen. sterkte vast met je operatie!
ja ik had ook redelijk nahet afvallen een mooiere buik gehad toen werd ik wer zwanger en heb een ks gehad en ja hij hangt idd hier ook maar ja het boeit me niet echt wat andere van me vinden ik heb zoiets van er is wel een mooie zoon uitgekomen dus dan maak die buik me niets meer uit