Hoi Dames, Vandaag de uitslag gehad van de gynaecoloog. Bij mij is alles goed, bij mijn vriend helaas niet. Hij heeft veel te weinig zaadcellen 1 miljoen. De gynaecoloog wil dus meteen beginnen met IVF/ICSI. Ik had dit totaal niet verwacht en de klap kwam best hard aan. Ik heb er zelf voor gekozen om nog heel even te wachten, ik heb van me zelf overgewicht, en het afvallen gaat goed. Aan de gynaecoloog gevraagd wat het handigste is en zei gaf aan dat het altijd beter is om nog wat af te vallen zodat ik meer slaagkans heb, maar ik mag het zelf beslissen. Ik vind het dus erg lastig ene kant weet ik dat het voor me zelf en ket kindje gezonder is om eerst veder te gaan met afvallen, aan de andere kant wil ik het zo enorm graag! ik heb dus afgesproken om in december weer op gesprek te komen en te kijken of ik dan wil starten met de behandeling. Waar ik ook erg tegen op zit zijn de injecties, hoe is het om in je zelf te moeten spuiten en doet het zeer? En doet de punctie zeer, hoe hebben jullie het ervaren? Ik hoor graag ervaringen en uiteraard wat de uitslagen daar van zijn want voor die positieve uitslag doe je het natuurlijk allemaal Bedankt alvast, liefs Chantal
Misschien dat je meer reacties krijgt bij het sub forum vruchtbaarheidsbehandelingen OT vond het 100% meevallen
Flinke stap meid. Maar je kunt het! Het spuiten viel mij erg mee, vooral achteraf. De punctie vond ik een regelrechte ramp.. maargoed, dat ging ook niet lekker. Nu gaat alles prima en moet ik nog even op het wacht bankje zitten.. Ik zou hem sowieso verplaatsen naar vruchtbaarheidsbehandelingen. Krijg je meer reacties.
Oke bedankt meiden voor de tip! Hoe doe ik dat Fijn dat het bij jou mee viel ongeduldje31 is het bij jou ook goed afgelopen ? Mag ik vragen waarom het een ramp was bubblez? Ik hoop dat die ramp het waard was ! Ben benieuwd naar je test, hoelang moet je nog wachten? Liefs
De behandelingen zijn mij mee en tegen gevallen. Ik was als de dood voor naalden, maar mezelf injecteren was een makkie! De puncties (heb er 3 gehad) vielen ook reuze mee, bijna niets gevoeld. De terugplaatsing voel je niets van. Wat viel er tegen? Het psychische gedeelte! De onzekerheid, het afwachten, hoop, teleurstelling en dat heerlijk versterkt werd door de hormonen. Ik ben nu zwanger en heb het traject (1,5 jr icsi) er echt voor over gehad, maar het heeft op mij een hele grote impact gehad. Veel succes!!
Jeetje wat een lange heftige tijd hebben jullie moeten door staan! En wat fijn dat je nu 2 kleintjes in je buik hebt zitten, van harte gefeliciteerd! Gaat alles goed? Fijn om te horen dat het allemaal mee viel, ik snap dat het psychische zwaar zal zijn en met die hormonen die je krijgt. Bedankt voor je uitleg.
Ik zag dat je een nieuw topic hebt geopend bij 'vruchtbaarheidsbehandelingen'. Dan doen we deze dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl