Was om 2 uur snachts in het ziekenhuis met 4 cm ontsluiting en beetje rugweeen, om 7 uur s ochtends water gebroken, om half 2 bevallen van de eerste en om 10 voor 2 van de tweede.
Lastig te zeggen. Ik heb geen duidelijke weeen gehad. Alleen een wat vervelend gevoel en beetje bloedverlies. Dat was om 20.30 uur. Vk langs gekomen en zat op 7 cm. Vliezen laten breken met 9 cm en 30 min later is ze geboren. Ik zeg altijd maar dat ik er 3 uurtjes over heb gedaan. Persween hebben 30 minuutjes geduurd en prima te doen.
Vanaf dat er 3 minuten tussen de weeen zat heb ik er ongeveer 7 uur over gedaan, maar toen er 3 minuten tussen zat had ik al een paar cm ontsluiting, bij de eerste controle 3 cm en op de wee die volgde 5 cm dus erg sterke weeen. Vlak voor ik moest gaan persen zijn de vliezen gebroken en toen werden de weeen zwak en maar elke 7, 8 minuten, ik kreeg haar er wel bijna uit maar het lukte gewoon niet, uiteindelijk naar het ziekenhuis en heb ik weeenopwekkers gekregen en toen die werkte is ze met 1 keer persen geboren met vliezen en al. In totaal 2,5 uur geperst dus denk dat als de weeen sterk waren gebleven dat het me wel in 5, 6 uur gelukt was En de voorweeen zijn begonnen op 18 maart rond half 8 's morgens, mijn dochter is geboren op 19 maart om 22:11 dus vanaf dan geteld best lang, ongeveer 27 uur als ik het goed geteld heb. Maar voor ik iemand bang maak die nog moet bevallen, persoonlijk vond ik alleen de laatste paar cm ontsluiting echt pijnlijk maar geen moment pijnstilling gewild. En tussen de weeen door is de pijn weg. Al had ik liever gehad dat het goed verdoofd was voor de knip gezet werd
De bevalling van mijn zoontje duurde vanaf de heftige weeën tot de uitdrijving 5 uurtjes. Heb een bevalling uit de boekjes gehad, hopelijk deze keer ook
Vanaf 's ochtends een uur of 9 had ik weeen. Toen was het even rustig. Om een uur of 11 begon ik, achteraf, golfjes vruchtwater te verliezen. Om half 4 was ik in het ziekenhuis, toen kreeg ik heftige weeen. Uiteindelijk om 01:45 bevallen. Dus om en nabij duurde mijn bevalling 17 uur
Hangt er van af vanaf wanneer je telt? Vanaf de eerste wee of vanaf de eerste pijnlijke wee of vanaf dat je in het ziekenhuis bent of je water breekt? Hier vanaf eerste wee: 13u (was niet pijnlijk, nog lekker doorgeslapen en 's middags nog gaan shoppen) Vanaf eerste pijnlijke wee: 4u Vanaf breken van vliezen: 45 min 5 x persen en hij was geboren.
2 dagen en nachten flinke voorweeën gehad. De uiteindelijke bevalling duurde iets van 6 a 7 uur incl persen. 50 minuten geperst.
Na de derde keer gel vanwege inleiding begonnen de weeën heel sterk op te komen, vanaf de eerste wee om half 5 tot de laatste perswee duurde 10 uur. Dat vonden ze ook snel in het zkh maar ik deelde die mening niet
De eerste "hee het lijkt wel een wee" was rond 6 uur 's avonds en tegen de nacht was ik wel ervan overtuigd dat het serieus was, maar pas rond half 5 's ochtends waren de weeën zo regelmatig en lang dat ik de vk gebeld heb, en rond 7 uur was het heftig en is de verlos voor het eerst langs geweest. Om 10 uur leek het wel alsof elke wee eindigde met een lichte persbeweging die ik nauwelijks onder controle had, en knapten de vliezen. Om half 11 was de verlos er en mocht ik gelijk beginnen, 3 kwartier later was dochter er. De vk nu (een andere ivm verhuizing) heeft dan ook genoteerd dat de bevalling ongeveer 6 uur heeft geduurd.
in totaal 6 uurtjes maar het begon met een soort krampen die niet ondragelijk waren. als ik reken vanaf het moment dat het echt zo erg werd dat ik de weeen moest wegpuffen: 4 uurtjes kort maar zeer krachtig!
Hier eerste 16 uur en net als bij je zus 2e en 3e veel sneller, respectievelijk 2,5 en 3,5 uur. Succes!
Vanaf het moment dat het begon zo'n 72 uur Vanaf het moment dat het pittig werd zo'n 24 uur Vanaf het moment dat ik dreigde de gyn te scalperen mocht ik gaan persen en na 2,5 uur persen werd iedereen opgepiept (was zondag morgen) en werd het een spoedkeizersnee.
Bij min kwam de vk om 23.00 op aandringen van mn mn. Vond het zelf eigenlijk nog niet zo nodig omdatik er nog niet zo een erge last van had. Ik had toen al 5cm ontsluiting. In het ziekenhuis aangekomen 24:00 wilde ze me vliezen breken, dit deden ze om 00:15, en toen had ik al 7 cm. Na 2/ 3 weeen kreeg ik al persdrang.. ik heb nog een paar ween dapper weg lopen puffen omdat ik dacht dat ik zo sbel nog geen persdrang kon voelen.. na 20 min toch maar de vk door me man laten halrn omdat ik het echt niet meer hield.. Om 00:45 had ik 9.5 cm en om 00:50 mocht ik gaan persen.. Omdat alles veel te snel ging voor mn zoon , ging zn hartje steeds langzamer kloppen.. na 21 min persen en een knip is mijn zoon om 01:11 geboren. Als ik bedenk vanaf hoelaat het ging rommelen , heb het ongeveer 5 uur geduurd. Ik ben dus al gewaarschuwd door de vk dat ik met de volgende gelijk moet bellen als het gaat rommelen, want die zal nog sneller komen!