Sinds vrijdag lichte bloedingen en menstruatiepijn, maar verder nog niets. Er gebeurd in ieder geval al wel wat, hopelijk zet het snel door.
Heel veel sterkte! Mijn ma was op 9 weken echo te zien. Het vruchtje was maar een paar keer gedeeld, dus ik had er geen vertrouwen in dat het nog ging komen, de cytotec had bij mij geen effect, met curetteren kreeg ik ze weer, dus ingebracht, maar gun zag 0 verweking van baarmoedermond, aangezien de curettage op zelfde dag als controle plaatsvond, alleen plaatselijk verdoofd. Dat zou ik dus nooit meer doen. Ik ben dan liever even helemaal van de wereld. Ik hoop voor je dat het doorzet, ik vond het psychisch nogal wat om te verwerken, neem je tijd daarin.
Eerste miskraam was met 6 weken. Ik begon met vloeien, en de volgende dag verloor ik, na een flinke klodder slijm, alles. Tweede keer was met 4.3 weken. Begon in de ochtend met vloeien. Maar wanneer ik alles verloor, weet ik niet, aangezien 4.3 nog erg vroeg was.
Hopelijk zet het door nu. Bij de ma liepen wij met bijba 9 weken ook 2 weken achter volgens de echo. Maar kon echt niet. ...bij bijna 12 weken nieuwe echo en toen was het waarschijnlijk dezelfde dag overleden. Was netjes gegroeid maar geen hartje meer. Ik heb 10 dagen gewacht en toen cytotec gekregen. Na het in nemen ging het snel. Had geen verweking of wat ervoor dat was nog nagekeken door de gyn Die gaf aan kan nog wel enkele weken duren. ...vandaar de cytotec. Avond genomen vroeg in de ochtend was alles eruit. Echo diezelfde middag was ik al schoon. Alleen hematoom achter de baarmoeder dat er al de hele tijd zat moest nog afkomen. Na twee weken was ook dat weg en vloeide ik niet meer. Sterkte meis!
Dank je! Voor nu gaat het goed hoor, bloedverlies wordt langzaam (met de nadruk op langzaam) ietsjes meer, heb ook nauwelijks pijn, dus ik verwacht niet dat het vandaag door gaat zetten.
Even een update: gisteravond om 20.00 uur ben ik de mk verloren. Ik bloed nog wel heel erg. Vandaag maar even een beetje rustig aan doen.