hoi hoi! ik ben in maart gestopt met de pil en wacht nu op mijn eerste natuurlijke menstruatie, mijn cyclus wil alleen nog niet op gang komen, dus moet even afwachten maar nu was ik nieuwsgierig hoe lang het bij jullie duurde voordat je cyclus weer op gang kwam na het stoppen met de pil. ik weet wel dat het bij iedereen verschillend is, maar ben gewoon benieuwd! groetjes rebbel
ik was na 26 dagen weer ongie, deze ronde heb ik een klein beetje bloedverles gehad, en verder alleen wat bruinverlies, ben benieuwd hoelang het nu duurt. Jij succes met wachten
Hey meid, het kan lang duren hoor en daar wordt je af en toe behoorlijk moedeloos van, na mijn pilbloeding heeft het 52 dagen geduurd voordat de kwamen. Daarna heeft het 29 dagen geduurd en was toen ook wel heel blij dat mijn cyclus alweer goed was. nu tot dinsdag afwachten of het het echt op gang is gekomen of dat mijn cyclus toch nog in de war is. Veel succes met zwanger worden. Groetjes Neera
Ik wacht nog af hoe mijn cyclus uiteindelijk wordt. Zie mijn banner. Tussendoor een keer 27 dagen, maar ik denk dat mijn cyclus rond de 48 dagen ligt. Voor ik aan de pil begon was het ook vaak 6 weken... Aan de ene kant wel fijn; want als je ongi wordt is het niet zo vaak, maar ja tis ook minder kansen!
ik was vorig jaar januari gestopt met de pil en had gelijk een cyclus van 28 dagen en dat was elke maand ongeveer zo. behalve de laatste paar maand is mijn cyclus korter geworden. succes met zwanger worden. liefs san.
hoi meiden! als ik het zo lees zal ik er nog wel even op moeten wachten... bedankt voor jullie reacties!
Ik was na 36 dagen ongi en de tweede ronde na 43 dagen... nu ben ik dag 36 alweer gepasseerd en nog geen ongi te zien.... ik wacht nu tot dag 43 ik hoop niet dat hij weer langer is. Succes met het afwachten van je eerste echte ongi. Groetjes
Ik was niet aan de pil maar had een spiraaltje. Ik had na het verwijderen gelijk een cyclus van 28 dagen. Elke donderdagochtend om 07.00 uur melden de duivels zich. En binnen vier maanden zwanger.
Na het stoppen van de pil is mij cyclus gewoon het zelfde gebleven! Dus dat zit bij mij wel goed, nu nog het kleine wonder..........
na 12 jaar de pil te hebben geslikt kwamen mijn duiveltjes na 25 dagen. Rest van de cyclus staat in mijn onderschrift
Mmm bij mij redelijk regelmatig geloof ik... Zie mn onderschrift...de cijfertjes in het zwart zijn toen we nog niet voor t echie gingen maar al wel gestopt waren met de pil... Ik was dus al direct weer regelmatig zo rond de 27 dagen gemiddeld. Helaas nu de afgelopen keer een van 29 dagen... Ik hoop voor je dat er snel regelmaat in komt! Succes met klussen!
Had ik ook voor ik aan de pil ging, om de 6 weken en dan 6/7 dagen. Toen ik met de pil stopte duurde het de eerste keer volgens mij een week of 7/8 voordat ik weer ongi werd. Daarna heel netjes rond de 28/29 dagen! Wil dus ook nix zeggen gelukkig. Hoop voor je dat het bij jou ook zo is. Suc6
hoi meiden! bedankt voor jullie antwoorden! ik ben zojuist ongi geworden! ben blij, want nu kunnen we voor de eerste echte ronde gaan! om de lengte van mijn cyclus te bepalen moet ik toch zo tellen: de 1e dag van mijn vorige menstruatie tot gister, de dag voor mijn 1e dag van mn nieuwe menstruatie? anders tel je een dag dubbel toch? groetjes rebbel
Mijn cyclus werd elke maand langer.. Maar ik ben ook o.a. de pil gaan slikken om een regelmatig cyclus te hebben