Heey allemaal.. Ik heb een vraagje misschien mensen aanwezig die er raad mee weten Ik heb in feb 1week de pil geslikt Maar één week , ik was er mee begonnen omdat ik het eerst te vroeg vond als ik zwanger zou worden maar naderhand bleek dat ik het toch graag wou alleen hielden bepaalde mensen me tegen met je bent te jong enzo, nja waar het dus om gaat ik was toen in maart 3weken overtijd Nu ben ik al een weke overtijd en is me vraag of dat nog steeds van de pil kan zijn? Als je um langer slikt oké. Maar kan dat ook bij maar 1week? Alvast bedankt.
ik begrijp jouw vraag denk ik niet helemaal goed, het lijkt er op dat je zwanger bent, want je bent een week overtijd, dus ik zou zeker een test gaan doen als ik jou was, als jij bedoelt of het kan dat "de weken opschuiven" zeg maar, dus omdat je 1 week de pil hebt genomen, dat je nu ook een week later je menstruatie zou krijgen, dan is mijn antwoord: nee dat denk ik niet dat dat gebeurt
Wat lief jullie berichten ! Ik wil vrijdag gaan testen maar wil niet weer teleurgesteld worden Maar waar me vraag op neerkwam Of het deze maand wéér kan dat ik bijvoorbeeld na 3 weken wel opeens ongesteld wordt Of dat ik ook zwanger kan zijn Ik ben zo razendbenieud
ik heb je eerste bericht nog eens 10 keer gelezen in maart was je 3 weken "overtijd" en daarna ben je toch ongesteld geworden, nu ben je een week overtijd ik weet niet of dat met de pil te maken heeft, het lijkt dat jouw cyclus niet helemaal regelmatig is, of zelfs dat je soms niet ongesteld word? want als je 3 weken overtijd bent en niet zwanger dan duurt het wel heel erg lang, de periodes tussen je menstruatie ben je wel eens bij de dokter geweest om dit te vragen? heb je eerder wel elke maand een menstruatie gehad of had je dit vaker dat het zo lang duurt? sorry voor de vele vragen, maar ik vind het zo vreemd
haha ja ik moet me zelfbeheersing daarvoor ook een paar niveaus de lucht in krikken maar ik ben zo bang voor een teleurstelling maar vrijdag ga ik het dan maar proberen en als volgende week is aangebroken en het was negatief ga ik maar eens naar de dokter het enige waar ik bang voor ben dat het door die pil kan komen ma bij maar één week lijkt me dat sterk
haha, heey mandarijn nah is niet erg hihi ik zla proberen zo zorgvuldig mogelijk te antwoorden ik lette er nooit zo op omdat ik voor me huidige vriend nooit seks had MAAR ik heb wel es gehad dat het te laat kwam maar de laatste tijd is me cyclus nooit méér dan 5 dagen overtijd geweest ben er nog nooit mee bij de dokter geweest nee een week te laat heb ik eiglijk nog maar heel zelden
haha door dat bericht denk ik shit nog een teken waardoor het negatief kan zijn onregelmatige cyclus.. magoed ik moet overal rekening mee houden natuurlijk
thanks! ik wacht nu nog op mijn natuurlijke menstruatie en dan gaan we voor het echie! maarre... ik denk niet dat het door 1 weekje pil kan komen hoor! gebruikte je voorheen nooit de pil? ik denk dat je ook wel eens zwanger kan zijn! ik had ook echt al lang getest als ik jou was! heb je verder geen klachten? groetjes rebbel
haha jaa vrijdag laat ik het jullie zeker weten eigenlijk stond een testje vandaag op de planning, maar ik durfde het nog niet Nee daarvoor heb ik nooit de pil geslikt Xx
nou dan lijkt het me sterk dat het door dat weekje pil komt! heb je verder geen zwangerschapskwaaltjes?
Ik heb wel klachten Ben de hele dag al misselijk pff niet normaal En heb buikpijn heel erg en last van me rug Mja ik heb ook al es gelezen van meiden dat hun lichaam hun voor de gek houd Maar normaal heb ik dat niet Ben ook zo érg vermoeidd.
nou testen dan! ik ben benieuwd vrijdag! ik lees hier wel vaker dat meiden niet durven te testen, bang voor de teleurstelling, maar ja ik denk, dan heb je wel zekerheid, als de duivels komen is het net zo goed een teleurstelling toch?! maar das mijn mening hoor! ieder z'n ding! maar ik wens je veel succes voor vrijdag! ik zal voor je duimen! groetjes rebbel
haha de duivels jah je hebt daar zeker je gelijk verdiend maar boh ik wil het juist zo graag als ik op deze site ben hou ikhet al helemaal niet meer vol want ik stond op vanmorgen en dacht de hele dag het is donderdag, yes morgen ! ma het was pas woensdag nja ik ben zo benieuwd. Bedankt en wanneer ga je zelf testen rebbel? Jij ook alle succes die ik je gunnen kan. Duim ook voor jou xx
ik kan nu niet zwanger zijn, we hebben het bewust nog met cd gedaan omdat ik eerst mijn natuurlijke cyclus wilde weten! dus als de nu komen, kunnen we daarna aan de klus!
aah jah klopt had ik net ook al gelezen ben beetje door de war te blij met alle antwoorden haha ik maak mezelf nog gek ;p nja veel succes
echt nog eens mn complimentjes dat iedereen hier voor mekaar zn best doen en die lieve maar eerlijke antwoorden heb ook soms pijn aan me tepels misschien beetje stom om te zeggen ;p ma hoop niet dat me lichaam me faked vrijdag de uitslag gelukkig xxx