Mijn oudste is al 2,5 jaar bezig en nog geen A. Ja, een aangepast diploma, maar nog geen 'echt' A diploma. Wij hebben de pech gehad in een verkeerd bad te zijn begonnen, daarbij automatiseert ons mannetje op de een of andere manier niet. Ik weet niet wat dat is. We houden nog even vol. Hij kan op zich wel zwemmen, maar dan vooral onder water. Mijn nichtje had met 2x 45 min per week in 5 maanden haar A en 2 maanden later haar B.
Mijn dochter heeft 11 maanden gedaan over haar A diploma en 1,5e maand over haar B diploma nu is ze bezig voor haar C diploma. Dat duurt wel even. Ze is nu 5 jaar en in haar groepje zitten kinderen van 7 jaar. Dat is toch een heel.groot verschil.
Onze oudste had in 1,5 jaar haar a en b. Ik denk in 1 jaar en 3 maanden haar a en 2 maanden later mocht ze voor b afzwemmen.
Hier mocht ze na 8 maanden afzwemmen voor haar A en 8 weken later voor B (ze had na het afzwemmen voor haar A 2 weken geen les) Ze had 2x per week 45min les en is 1 maand voor haar 5de verjaardag begonnen.
10 maanden A en 6 weken B. Ze was 4,5 jaar toen ze met lessen begon. 1x per week 50 minuten. Ik hoop dat de jongste ook zo snel is, maar ik vermoed dat dit een veel langer traject is. Grote zus is erg serieus en wil graag haar best doen. De jongste houdt niet zo van opletten en maakt liever grapjes.
Hier is zoontje met precies 4,5 begonnen, en binnen een half jaar a gehaald. Zaterdag mag hij afzwemmen voor b. Hij is dan in totaal 9 maanden bezig geweest. Het eerste half jaar 1x pw 2 uur en voor b 1x 1 uur pw.
de oudste heeft 15 maanden over a gedaan 8 weken over b en ruim een jaar over c ( jaar van c had te maken met faalangst etc) De middelste heeft 13 maand over a gedaan 12 weken over b (zwemschool zwemt nu nog maar eens per 3 maand af) en is nu net voor c bezig.
Beide kinderen binnen een jaar. De oudste had ABC in 14 maanden. Begonnen met 5.5 jaar. De jongste in 16 maanden als hij in juli slaagt. Hij is met 4.5 jaar begonnen. 2 water ratjes.