Zie mijn onderschrift! Vroeger altijd regelmatig, heb 15 jr. de pil geslikt microgynon 30 en het duurde 58 dgn voordat de eerste menstruatie op gang kwam. En dat voelt als een eeuwigheid kan ik je zeggen! Wordt nu gelukkig al wat korter.
Nee ik slik alleen foliumzuur, eigenlijk al vanaf t moment dat we hadden besloten er echt voor te gaan, dus nog voordat ik stopte met de pil. Hoor inderdaad wel mensen over teunisbloem en tarwekiem maar weet niet zo goed waar het goed voor is? Iemand anders misschien ervaring hiermee? Spannend hoor allemaal voor jullie! Trouwen, stoppen met pil.. Maar wel allemaal leuke dingen! Zijn jullie al lang samen?
Wij zijn nu ongeveer 5.5 jaar samen. En jullie? Heel spannend allemaal. Wil al zo lang stoppen met de pil maar ik had zo in mn hoofd dat ik eerst wilde trouwen en nu is het eindelijk bijna zo ver... kan niet wachten! Tarwekiem zorgt voor een betere innesteling omdat het je baarmoederslijmvlies dikker maakt en kan er voor zorgen dat je eisprong eerder komt.. teunisbloem helpt je cyclus te reguleren. Ik heb allebei in huis. Twijfelde of ik meteen teunisbloem ging slikken maar er werd gezegd tegen mij dat ik beter eerst een keer mijn eigen cyclus kan afwachten maar twijfel nog steeds. Tarwekiem ga ik sowieso slikken de eerste dag van mijn menstruatie. En vanaf eind juli de foliumzuur compleet pillen van Davitamon.
Heb 9 jaar de pil geslikt. Ben nu 14 maanden gestopt, maar zoals je ziet zijn mijn cyclussen niet echt regelmatig. Weet trouwens niet meer hoe het voor de pil was .
Ik nam 12 jaar de pil toen ik op 24 maart gestopt ben. Op 10 mei had ik mijn eerste echte maandstonden terug. Zit nu in ronde 3.
Helaas... Hier werd het niet regelmatig.. Mijn gyn zegt dat ontpillen ook niet langer dan een half jaar kan duren.
7 maanden... Al was ik regelmatig, toch waren mijn cyclusse snders dan nu. Vruchtbaar slijm ed viel pas na 7 maanden op, en rare klachten hielden na die periode ook pas op... Succes met klussen
Onregelmatig. ..Zit nu ook weer op 43 en nog geen ongi...Begin me een beetje zorgen te maken. Denk eraan om afspraak bij huisarts te maken, misschien komt het wel door PCOS?