hoe lang duurde het bij jullie voordat cyclus weer normaal was?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kabouter24, 24 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabHout

SabHout Niet meer actief

Zie mijn onderschrift! Vroeger altijd regelmatig, heb 15 jr. de pil geslikt microgynon 30 en het duurde 58 dgn voordat de eerste menstruatie op gang kwam. En dat voelt als een eeuwigheid kan ik je zeggen! Wordt nu gelukkig al wat korter.

2. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Nee ik slik alleen foliumzuur, eigenlijk al vanaf t moment dat we hadden besloten er echt voor te gaan, dus nog voordat ik stopte met de pil. Hoor inderdaad wel mensen over teunisbloem en tarwekiem maar weet niet zo goed waar het goed voor is? Iemand anders misschien ervaring hiermee?

Spannend hoor allemaal voor jullie! Trouwen, stoppen met pil.. Maar wel allemaal leuke dingen! Zijn jullie al lang samen?

3. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Wij zijn nu ongeveer 5.5 jaar samen. En jullie?
    Heel spannend allemaal. Wil al zo lang stoppen met de pil maar ik had zo in mn hoofd dat ik eerst wilde trouwen en nu is het eindelijk bijna zo ver... kan niet wachten!

Tarwekiem zorgt voor een betere innesteling omdat het je baarmoederslijmvlies dikker maakt en kan er voor zorgen dat je eisprong eerder komt.. teunisbloem helpt je cyclus te reguleren. Ik heb allebei in huis. Twijfelde of ik meteen teunisbloem ging slikken maar er werd gezegd tegen mij dat ik beter eerst een keer mijn eigen cyclus kan afwachten maar twijfel nog steeds. Tarwekiem ga ik sowieso slikken de eerste dag van mijn menstruatie. En vanaf eind juli de foliumzuur compleet pillen van Davitamon.

4. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Heb 9 jaar de pil geslikt. Ben nu 14 maanden gestopt, maar zoals je ziet zijn mijn cyclussen niet echt regelmatig. Weet trouwens niet meer hoe het voor de pil was :).

5. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    Ik nam 12 jaar de pil toen ik op 24 maart gestopt ben. Op 10 mei had ik mijn eerste echte maandstonden terug. Zit nu in ronde 3.

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Helaas... Hier werd het niet regelmatig..

Mijn gyn zegt dat ontpillen ook niet langer dan een half jaar kan duren.

7. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    7 maanden... Al was ik regelmatig, toch waren mijn cyclusse snders dan nu. Vruchtbaar slijm ed viel pas na 7 maanden op, en rare klachten hielden na die periode ook pas op... Succes met klussen

8. nena90

nena90 Actief lid

26 apr 2014
    187
    87
    28
    NULL
    NULL
    Half maart gestopt en nog wachtende op mijn eerste menstruatie.. zit nu rond de 100 dagen..

9. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onregelmatig. ..Zit nu ook weer op 43 en nog geen ongi...Begin me een beetje zorgen te maken. Denk eraan om afspraak bij huisarts te maken, misschien komt het wel door PCOS?

10. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Na de pil ong 3 maand en na de spiraal maar 2 weken!

11. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Heel verschillend bij iedereen dus...

Deel Deze Pagina