Wij hebben net een heerlijk aantal daagjes in een vakantiehuisje doorgebracht met prive jacuzzi. Het is 2x voorgekomen dat na de seks, bleef ik een kwartier liggen en daarna ben ik lekker in de jacuzzi gegaan. Die overigens nooit boven 38 graden kwam. Kan dit schadelijk zijn? Ik heb woensdag m'n ei gehad en vaak genoeg seks gehad om m'n kansen te vergroten maar ben bang dat het bad mijn kansen misschien weer verkleind hebben.
waarom zou dat zo zijn? Sauna ed kan schadelijk voor een foetus zijn als je dit niet gewend bent. Wat een Sauna met je doet is dat je bloeddruk omhoog gaat en door afkoeling weer naar beneden. In een Sauna gebeurt dit erg snel en vaak achter elkaar. Als je in een bad zit (wat voor bad dan ook, of douche) is de temperatuur gelijkblijvend en past je lichaam zich daar ook op aan. Ik ben echter nooit zwanger geweest, dus zou het ook verder niet weten. Maar van de sauna weet ik het wel, dat dit zo is en dat het dus schadelijk kan zijn.
Ik weet t dus inderdaad ook van de sauna. Dacht dat de warmte schadelijk zou kunnen zijn. Maar blijkbaar stel ik een 'domme' vraag haha. Dat is goed jullie rescties zo XP stelt me gerust dat ik weer loop te stressen om niks
Tis geen domme vraag hoor. Een heet bad verminderd de zaadkwaliteit van de man als ze nog in de testikels zitten. Het feit dat je na de sex een kwartier in bed bent blijven liggen heb je je kansen goed benut
Volgens mij is warmte juist goed, want door de warmte gaan je bloedvaten open staan, en raakt je bm beter doorbloedt. Dit zou in theorie positief kunnen zijn voor de innesteling. Ik dacht dat je mss bang was dat het zaad uit je vagina werd gespoeld door het badwater?