Durf het bijna niet te zeggen maar: 1e keer: 1e ronde (helaas mk, daarna 1 maand pauze) 2e keer: 1e ronde 3e keer: nu weer direct de 1e ronde Voel me enorm bevoorrecht, dat het bij ons zo gemakkelijk is gegaan. Heb helaas ook genoeg voorbeelden in m'n omgeving van mensen die dat geluk niet hebben.
Nee hoor, maar op het moment dat we besloten voor een tweede te gaan zat ik net in mijn vruchtbare periode
Ronde 1, poging 1... Zat drie maanden in het buitenland en manlief kwam me net op het juiste moment opzoeken! Perfect timing!
Ik durf het bijna niet te zeggen, omdat er hier zoveel mensen zijn die er heel lang over doen. Dus met enig ongemak : Bij alle 3 in ronde 1 zwanger..
Bij ons 4 jaar, in de MMM gezeten (medische malle molen). In de VU bijna ontelbare vruchtbaarheidsbehandelingen gehad, waarbij 1 vroege miskraam en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Nu zwanger van onze 1e IVF SUPERBLIJ
hier in uhhh 3 ronde... dalijk 4 kindjes.... (nummer 1 en 4 waren verrassing... dus geen ronde, als is dit ook in 1 maand gebeurd)