Hoe lang duurde het bij jullie voordat je zwanger was?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door schaakkoningin, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Bij de 1e was het meteen raak, regelmatige cyclus.

Bij de 2e, 3 maanden, m'n cyclus was erg van slag, laatste cyclus voor dat ik zwanger raakte, duurde 49 dagen, dus ik vind nog dat we ontzettend van geluk mogen spreken dat we zo snel weer in verwachting zijn geraakt.

2. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    3,5 jaar maar het resultaat mag er zijn.
    En gister hebben we afgesproken als Lisa 6 maanden is voor een 2de te gaan. voor het geval dat het weer 3,5 jaar duurt.

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    de eerste ronde 4
    de tweede ronde 2
    de derde ronde 2

4. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    6 jaar, gezond kindje, daarvoor wel 3 miskramen. En na gezond kindje 4 maanden zwanger alleen buitenbaarmoedelijk..... En geopereerd. Nu wachten tot het weer mag en dan hopelijk ook snel zwanger. SUcces allemaal

5. wondertje1980

wondertje1980 Actief lid

12 apr 2009
    198
    0
    16
    Hallo,

Hier eerste keer zwanger na 4 maanden. Helaas werd dit een miskraam. Toen zwanger na een jaar. Prachtige gezonde dochter gekregen. Nu weer zwanger meteen toen we er weer voor gingen.

6. Chai

Chai Niet meer actief

Eerste ronde was het raak.
    Dat had ik echt niet verwacht, aangezien ik me ingesteld had op minstens een aantal maanden... :)

7. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Bij de eerste duurde het 10 maanden. Na de bevalling nooit meer aan de pil begonnen en zonder reden geklust (dus zonder erop te letten wanneer ik vruchtbaar was). Na 10 maanden plezier, hebben we 2 maanden een stop gehad wegens ziekte. Na deze twee maanden één keer geklust (ook zonder erop te letten of ik vruchtbaar was) en gelijk zwanger.

8. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    eerste kindje, eerste ronde raak! Op huwelijksreis nog wel!! Dit hadden we nou ook weer niet verwacht haha. Heel veel geluk gehad dus..

9. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Het was bij ons gelijk raak, de 1ste ronde niks gedaan eerst de menstruatie afgewacht en de tweede ronde gingen we ervoor en was het gelijk raak.

10. Newlywed

Newlywed Nieuw lid

7 jul 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij de eerste was het de 1e ronde raak en nu ook weer!

11. Rietc

Rietc Actief lid

22 nov 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons was het raak in ronde 5 volgende week bij 9,4 weken de eerste echo.... Duimen dat alles goed gaat!

12. Nofje

Nofje Lid

15 okt 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerst met mijn ex ecd (eiceldonatie gedaan) maar na 4 jaar nog niet gelukt. Daarna 1 jaar pauze en met mijn nieuwe partner 2 maanden gewacht op een nieuwe donor en in 1 keer raak!

Nog 14 dagen en dan hebben we een hele mooie bijzondere Zoon!!!

13. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    4,4 jaar. Waarvan 1 jaar MMM. Nu nog hopen dat dit kleintje blijft zitten.... (zie onderschrift)

14. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    bij mijn zoontje was het door de pil heen.waren er toen dus ook niet mee bezich.
    bij mijn dochter ronde 3
    en nu in ronde 4.

kelly ik ga voor je duimen dat het goed blijft zitten.
    jij hebt al zoon weg bewandeld.dat het niet eerlijk zou zijn als het niet bleef plakken.

Deel Deze Pagina