Bij de 1e was het meteen raak, regelmatige cyclus. Bij de 2e, 3 maanden, m'n cyclus was erg van slag, laatste cyclus voor dat ik zwanger raakte, duurde 49 dagen, dus ik vind nog dat we ontzettend van geluk mogen spreken dat we zo snel weer in verwachting zijn geraakt.
3,5 jaar maar het resultaat mag er zijn. En gister hebben we afgesproken als Lisa 6 maanden is voor een 2de te gaan. voor het geval dat het weer 3,5 jaar duurt.
6 jaar, gezond kindje, daarvoor wel 3 miskramen. En na gezond kindje 4 maanden zwanger alleen buitenbaarmoedelijk..... En geopereerd. Nu wachten tot het weer mag en dan hopelijk ook snel zwanger. SUcces allemaal
Hallo, Hier eerste keer zwanger na 4 maanden. Helaas werd dit een miskraam. Toen zwanger na een jaar. Prachtige gezonde dochter gekregen. Nu weer zwanger meteen toen we er weer voor gingen.
Eerste ronde was het raak. Dat had ik echt niet verwacht, aangezien ik me ingesteld had op minstens een aantal maanden...
Bij de eerste duurde het 10 maanden. Na de bevalling nooit meer aan de pil begonnen en zonder reden geklust (dus zonder erop te letten wanneer ik vruchtbaar was). Na 10 maanden plezier, hebben we 2 maanden een stop gehad wegens ziekte. Na deze twee maanden één keer geklust (ook zonder erop te letten of ik vruchtbaar was) en gelijk zwanger.
eerste kindje, eerste ronde raak! Op huwelijksreis nog wel!! Dit hadden we nou ook weer niet verwacht haha. Heel veel geluk gehad dus..
Het was bij ons gelijk raak, de 1ste ronde niks gedaan eerst de menstruatie afgewacht en de tweede ronde gingen we ervoor en was het gelijk raak.
Bij ons was het raak in ronde 5 volgende week bij 9,4 weken de eerste echo.... Duimen dat alles goed gaat!
Eerst met mijn ex ecd (eiceldonatie gedaan) maar na 4 jaar nog niet gelukt. Daarna 1 jaar pauze en met mijn nieuwe partner 2 maanden gewacht op een nieuwe donor en in 1 keer raak! Nog 14 dagen en dan hebben we een hele mooie bijzondere Zoon!!!
bij mijn zoontje was het door de pil heen.waren er toen dus ook niet mee bezich. bij mijn dochter ronde 3 en nu in ronde 4. kelly ik ga voor je duimen dat het goed blijft zitten. jij hebt al zoon weg bewandeld.dat het niet eerlijk zou zijn als het niet bleef plakken.