zwanger en kokhalzen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LiittleOne, 26 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    hee dames,
    ik ben nu (pas) 13 weekjes zwanger en heb heel veel last van kokhalzen, niet dat er ook wat uitkomt, maar alleen kokhalzen.
    iemand ervaring hiermee?
    het helpt bij mij om te eten, dus ik zit nu altijd met rijstwafels..
    maar goed om nu op 2 dagen 1 pak naar binnen te werken, mijn hele zwangerschap lang....

wie tips?

2. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    geen ervaring gelukkig.maar weat maakt het uit om in 2 dagen een pak rijst wafels op te eten als dat dan helpt.ik hoop voo rje dat het snel over is probeer te genieten van je zwangerschap
    liefs esther

3. Ingrid76

Ingrid76 Actief lid

5 jun 2010
    124
    1
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik heb het ook een tijdje gehad tijdens de zwangerschap.
    Bij mij hielp om op het moment een snoepje in mijn mond te doen.
    Na een poosje hield het er vanzelf mee op.
    Succes...

4. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    ik heb het zelf ook gehad (en hopelijk komt het niet terug), vooral 's ochtends echt heeeeeeel vervelend. Ik had de hele tijd het gevoel dat ik moest overgeven/ kokhalzen maar probeerde daar niet aan toe te geven door me kaken stijf op elkaar te houden. Maar meestal lukte dat niet en MOEST ik gewoon kokhalzen alleen kwam er niks uit..ik heb geen tips want bij mij hielp er niks helaas:( maar gelukkig heb ik er nu geen last van. Wat ik wel eens deed was met me kop uit het slaapkamerraam hangen een tijdje en daar ging het gevoel door zakken hahahha, lekker frisse lucht vond ik heeeerlijk;).

5. SteffieLove

15 jan 2012
    98
    0
    0
    noord holland
    Ik heb er ook aardig wat last van gehad, was niets wat ik eraan kon doen dus bleef gewoon normaal eten wel wat rustiger aan en meerdere porties op een dag zegmaar..

6. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik heb daar in het begin ook veel last van gehad, heel veel kokhalzen zonder dat er iets uitkwam.. Bij mij hielp t om telkens wat te eten, was de droge beschuitjes/rijstwafels/e.d. na een tijdje ook wel zat, maar ja als je je er beter door voelt moet je er wel gewoon mee doorgaan.. Dus ik zou me er niet druk over maken dat je nou zoveel rijstwafels eet.. Denk ook wel dat 't over een paar weekjes wel weer over is.

7. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Ik heb het ook, alleen smorgens als ik aan 'vieze dingen' denk of ruik... Zo moet ik bv kokhalzen van de plasluier van mijn zoontje en al helemaal als ik hem in de vuilnisbak gooi! Dan eet ik wat en gaat het gevoel weg! De rest van de dag heb ik er geen last van!

8. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    dankjewel dames voor de goede tips!

ik hou het maar op rijstwafels en probeer wat meer porties op een dag te eten, heb vandaag gelukkig nog maar 1 x moeten kokhalzen, door jullie tips, dus ontzettend bedankt!!

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik heb het ook nog steeds ;) ik heb altijd zuurtjes bij me of smintjes gewoon kleine zuigsnoepjes en dat helpt wel iets..

Deel Deze Pagina