Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie huis verkocht werd?

Discussie in 'De lounge' gestart door onzewonders, 18 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Voor diegene die het huis pas of even geleden verkocht hebben:

Hoe lang duurde het bij jullie?

Wij hebben onze ruime 2 onder 1 kapper nu 4 maanden te koop staan, maar nog geen kip gezien!

5 slaapkamers, grote badkamer, veel opslagruimte en lekker midden in het dorp, dichtbij alle voorzieningen en dat voor €279.000,-. Een super koop zou je denken, maar helaas nog niemand die interesse getoond heeft.

Vind het nu toch wel spannend worden hoor!

2. mama van Kyano

mama van Kyano Actief lid

31 aug 2009
    137
    0
    0
    ons huis staat sinds oktober vorig jaar te koop... zaterdag krijgen we voor het eerst kijkers!! spannend!
    open dag: meegedaan, maar niemand gezien...
    wij hebben een tussenwoning, startersprijs.

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Mij spreekt dorp al niet aan dus daar ga je al :D;)
    Woon je wel in de randstad?

Wij hopen zo snel mogelijk te verkopen (net als iedereen uiteraard) maar ons huis is nog niet eens de markt op, hopelijk over een week of 2.
    Gelukkig 'moeten' we niet weg. Ik verwacht dat ons huis ongeveer een jaar te koop gaat staan (op basis van wat er in de buurt verkocht wordt)

Ik weet niet hie het bij jullie is?

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Stemt niet hoopgevend voor ons:(, wij zitten in dezelfde categorie huizen. Maar 9 maanden wachten op de eerste kijkers, pff..

Hopelijk worden het in jullie geval gelijk kopers :)

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wij wonen niet in de Randstad, we wonen op de grens van Gelderland en Brabant.

Gemiddelde tijd dat een huis te koop staat was 9 maanden, maar ik kan mij voorstellen dat in deze tijd de tijd aardig opgerekt is. Er staan in ons dorp ook zoveel huizen te koop! Pfff!!

Ook inderdaad aan open huizen dag meegedaan, maar helaas...

Zit er nu aan te denken een andere makelaar te nemen. We horen nooit iets van deze die we nu hebben. Is dat normaal?

@mamavanKyano: spannend joh! Ik hoop voor jullie dat het kopers zijn! Zou toch lekker zijn!!

6. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Tja ik ben dus zo iemand die misschien een huis gaat kopen, maar aan het afwachten is. De prijzen zakken nog steeds en er komt straks een hele hoop aanbod bij van alle babyboomers die straks weg zijn.
    Ik verwacht dus ook dat de prijzen nog een stuk verder gaan zakken (ook gezien de vooruitzichten in de economie)

Iig succes met de verkoop.

7. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Hier binnen twee weken verkocht! Stonden echt even met onze oren te klapperen hoor...Je moet ook een beetje geluk hebben.

8. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ja, dat klopt! Helaas is dat de laatste tijd niet echt aan onze zijde...;)

Hopelijk snel meer geluk!

Wat top zeg, binnen 2 weken! Ja, je hebt ze er bij die mazzelaars! Heerlijk voor jullie!

9. Locusta

Locusta Niet meer actief

Wij hadden wel verwacht ons huis snel te verkopen, aangezien wij binnen een bepaalde prijsklasse zaten die erg "gewild" was in ons dorp. Maar dat het zó snel zou gaan.... Wij hadden ons huis binnen 2 dagen verkocht :$ :D We hebben er nog bijna de vraagprijs voor gekregen ook! En dat middenin een recessie ;)

Uiteindelijk hebben we voor ons nieuwe huis ook de vraagprijs betaald, want voor dit huis geldt hetzelfde: populair binnen de prijsklasse.

10. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ook al zo snel! Super joh! Heerlijk man!

11. Locusta

Locusta Niet meer actief

Dat is heel erg regio (en zelfs plaats) gebonden hoor! In ons dorp heb ik daar nog niéts van gemerkt. Wij zijn ruim twee jaar op zoek geweest naar het "perfecte" :)P) huis en de prijzen zijn hier aardig stabiel (gebleven).

12. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Hier staat het nu een jaar te koop, hoekhuis voor een startersprijs. 6 Kijkers gehad, 2 stellen geintresseerd, maar beide moeten zelf nog van een appartement af..

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ons appartement heeft 2 jaar te koop gestaan.

14. Bloem2

Bloem2 Niet meer actief

Ons huis heeft 1,5 jaar te koop gestaan.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ook ons appertement heeft 2 jaar te koop gestaan :(

16. lunanoa1

lunanoa1 Actief lid

11 okt 2009
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bovenwoning, bijna 3 jaar te koop gestaan.

17. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Hier horen we ook weinig van de makelaar, maar er gebeurt dan ook helemaal niets!

Wij hebben in het begin een te laag bod gehad. Een bod die we eigenlijk pas tegen het einde zouden willen accepteren. Daarnaast wilden ze dat we er meteen uitgingen, ik was hoogzwanger, dus nee! Tenzij ze de volle mep betalen, of voor dat bedrag een veel later tijdstip.

Anderen vonden ons huis super, maar moeten eerst hun eigen huis nog te koop zetten.

Anderen mensen wilden te veel voor wat ze willen betalen!

Deel Deze Pagina