Hoe lang duurde het bij jullie..

Discussion in 'Na de bevalling' started by Esmeralda1984, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

Hoe lang duurde het bij jullie dat je weer ongesteld werd na de bevallin?.
    Van de eerste ben ik het vergeten hoe lang het duurde. Nu duurt het al 9 weken...

2. umpalumpa

umpalumpa Lid

Aug 24, 2010
    58
    0
    0
    Dat heeft bij mij bijna twee jaar geduurd hoor. (Ben wel langvoedster qua borstvoeding, dat speelt ook mee)

3. Esmeralda1984

2 jaar!! Wel heerlijk om zo lang niet ongesteld te worden.
    Respect dat je zo lang borstvoeding heb gegeven

4. ann82

ann82 Actief lid

May 6, 2009
    392
    0
    0
    Ik was na 7 weken weer ongesteld, maar zonder echte vervelende buikkrampen. Die had ik wel heel erg voor mijn zwangerschap, hopelijk blijft dat nu voortaan zo makkelijk!!

5. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik geef nu ongeveer een 3 weken geen bv meer maar ben nog niet ongesteld. Hoewel ik af en toe wel menstruatiekrampjes heb..

6. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    Ik heb ruim 10 maanden bv gegeven en toen ik gestopt was ben ik kort daarna weer ongesteld geworden.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

De eerste keer was ik na 6 maanden weer zwanger, tussendoor niet ongesteld geweest.

Nu ben ik ook nog niet ongesteld geworden, Isabelle is 5,5 maand.

Maar hier ligt 't dus aan de borstvoeding (waarschijnlijk).

8. Que

Que Niet meer actief

3,5 week na de bevalling was ik alweer ongi.

9. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ik werd 5 weken en 2 dagen na de bevalling ongi (geef geen bv):(

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik gaf volledige borstvoeding, maar was precies 3 maanden na de bevalling alweer de pisang. Ik had me ingesteld op maandenlang geen opoe op bezoek en voelde me dus best wel een beetje belazerd toen ;)

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier 9 maanden na de bevalling van de eerste twee weer zwanger geworden van de derde, zonder ongesteld te zijn. De jongste is inmiddels alweer 22 maanden en ben nog altijd niet ongesteld geworden. Kortom hier duurt het al een behoorlijk tijdje :).

Liefs Hanneke.

12. Daphne B

Daphne B Bekend lid

Feb 26, 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Mét geven van volledige bv toch na 4 maanden ongesteld. Ach, scheelt per persoon he! ;)

13. Esmeralda1984

beetje erg late reactie dames :).

Zie dat de meeste borstvoeding hebben gegeven of geven.
    Ik geef flesvoeding. Mijn zoontje is morgen 11 weken en ik ben nog steeds niet ongesteld :(.

Maar bedankt voor de reacties dames:)

14. roosje01

roosje01 Bekend lid

Mar 5, 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Ik was na ongeveer 6 weken weer ongi, ik heb geen bv gegeven. De eerste paar keer heb ik wel enorme buikpijn gehad toen ik ongi moest worden. Ik was een beetje bang dat die pijn zou blijven maar dat is gelukkig niet zo, nu heb ik bijna nergens last. Ook was ik enorm erg ongi en dat is nu (ruim een jaar later) ook weer een stuk minder (gelukkig!). Als ik jou was zou ik maar rustig afwachten, waarschijnlijk zit het er wel aan te komen als je zo'n buikpijn hebt.

15. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Bij de eerste na 4 weken meteen begonnen met de pil, dus niet uit mezelf ongesteld geworden.

Bij de tweede werd ik voor het eerst ongesteld na 13 weken.
    Ik geef geen borstvoeding.

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    ik had de gyn gevraagd wanneer je je eerste ongi kon verwachten, hij zij dat de meeste rond de 6-8 weken weer ongi werden.

morgen is mijn kleine meisje alweer 8 weken (gaat snel zeg!) maar nog geen ongi hoor

17. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    kan per persoon erg verschillen zei mijn gyn! ik geef volledige BV en nog best wel wat voedingen per dag dus nog geen ongi hier!wel heb ik het gevoel dat ik een soort van cyclus heb alleen komt er geen bloed (wel wat pijn in m'n buik, meer eisprong pijn en heb sommige dagen vetter haar en vettere huid, merk het aan m'n mood enzo...)

18. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Hier nog niet :D

Kleine meid is nu ruim 5 maanden, heb de eerste maand volledig bv gegeven en daarna afgebouwd, zit nu nog op 1x per dag.

Heb 8,5 week na de bevalling een Mirena laten plaatsen, en dus nog geen ongi gehad (afgezien van een dag of 2 minimaal iets direct na 't plaatsen van de spiraal).

Tja, vind het wel lekker relaxed zo :D

19. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

Feb 7, 2010
    857
    273
    63
    Female
    Hanneke: maak je je geen zorgen?

Hier tot nu toe BV gegeven, 'k moet nu verplicht stoppen voor gezondheidsredenen (schildklier).

En ben dus nog niet ongi geworden. En het schijnt dat m'n schildklier alles kan ontregelen dus mss kan ik er ook nog lang op wachten

(ik mag trouwens nu een hele poos niet zwanger worden, dus nu klooien met condomen want de minipil zal niet meer voldoende zijn en ik moet op m'n ongi wachten voor ik met de 'echte' pil begin)

20. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Hier vandaag... :( Heb een flink pesthumeur (chagrijnig). Gisteren ook al trouwens. :x
    Dus weer ongesteld na 7 weken en 3 dagen. Ik geef trouwens flesvoeding.

Share This Page