Hoe lang duurde het bij jullie..

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Esmeralda1984, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Na 5,5 maand. Heb afgekolfd tot 6 maanden, dus was toen al wat aan't minderen met kolven, maar had toen ook nog maar heel weinig melk.

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    De vierde maand na de bevalling werd ik weer ongesteld, met volledige borstvoeding. Gelijk ook super regelmatig.

3. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hier met volledige borstvoeding 6 weken na de bevalling alweer de sjaak...
    Nog sneller dan na mijn miskraam;)

4. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Ik heb 11 maanden bv gegeven (alles gekolfd want zoonlief wilde niets van de borst weten haha)...pas nadat ik stopt met kolven is het weer op gang gekomen en nu een jaar later is het pas weer een normale cycli. Eerst had ik er steeds 42 dagen en dan weer 21 dagen...en nu eindelijk heeft mijn lichaam door dat om de 26 dagen wel oke is ;)

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    na 6 weken bij de eerste
    bij de tweede ben ik na zoveel dagen (geloof 4 weken na bevalling) weer met de pil begonnen dit raad ik overig absoluut niet aan

6. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Bij de eerste na 3 maanden met volledige bv (was toevallig wel vlak nadat hij ging doorslapen). Nu heb ik na 9 weken een mirena laten plaatsen.
    Misschien was ik na 5 weken al ongi, na een week niet gevloeid te hebben had ik opeens weer een dag of 5 helder bloedverlies. Geen andere klachten verder, de gyn wist het ook niet, kon ook bij de bevalling horen.
    Maar goed, nu met een beetje geluk de komende 5 jaar niet meer!

7. Bri

Bri Niet meer actief

Beide keren volledig BV gegeven.

Na de eerste werd ik na 13 weken ongesteld (en dat terwijl ik al 7 weken had gevloeid na de bevalling). Menstruaties waren echt super heftig, veel bloedverlies. Ik was ook iets minder regelmatig dan voor de zwangerschap (26 tot 35 dagen, terwijl ik daarvoor altijd tussen de 27 en 28 dagen zat...)
    Na de tweede duurde het wat langer, bij 5 maanden kwam de eerste menstruatie. Nu gelukkig niet zo veel bloedverlies. Daarna een mirena laten plaatsen, dus ik vloei nu steeds minder.

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    net geen 2maanden:( ondanks dat ik BV gaf!

9. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Na ruim 6 weken, maar ik geef geen bv. Ik ben 2 weken achter elkaar ongesteld geweest:x. Nu afwachten wanneer de volgende komt...

Deel Deze Pagina