Na 5,5 maand. Heb afgekolfd tot 6 maanden, dus was toen al wat aan't minderen met kolven, maar had toen ook nog maar heel weinig melk.
De vierde maand na de bevalling werd ik weer ongesteld, met volledige borstvoeding. Gelijk ook super regelmatig.
Hier met volledige borstvoeding 6 weken na de bevalling alweer de sjaak... Nog sneller dan na mijn miskraam
Ik heb 11 maanden bv gegeven (alles gekolfd want zoonlief wilde niets van de borst weten haha)...pas nadat ik stopt met kolven is het weer op gang gekomen en nu een jaar later is het pas weer een normale cycli. Eerst had ik er steeds 42 dagen en dan weer 21 dagen...en nu eindelijk heeft mijn lichaam door dat om de 26 dagen wel oke is
na 6 weken bij de eerste bij de tweede ben ik na zoveel dagen (geloof 4 weken na bevalling) weer met de pil begonnen dit raad ik overig absoluut niet aan
Bij de eerste na 3 maanden met volledige bv (was toevallig wel vlak nadat hij ging doorslapen). Nu heb ik na 9 weken een mirena laten plaatsen. Misschien was ik na 5 weken al ongi, na een week niet gevloeid te hebben had ik opeens weer een dag of 5 helder bloedverlies. Geen andere klachten verder, de gyn wist het ook niet, kon ook bij de bevalling horen. Maar goed, nu met een beetje geluk de komende 5 jaar niet meer!
Beide keren volledig BV gegeven. Na de eerste werd ik na 13 weken ongesteld (en dat terwijl ik al 7 weken had gevloeid na de bevalling). Menstruaties waren echt super heftig, veel bloedverlies. Ik was ook iets minder regelmatig dan voor de zwangerschap (26 tot 35 dagen, terwijl ik daarvoor altijd tussen de 27 en 28 dagen zat...) Na de tweede duurde het wat langer, bij 5 maanden kwam de eerste menstruatie. Nu gelukkig niet zo veel bloedverlies. Daarna een mirena laten plaatsen, dus ik vloei nu steeds minder.
Na ruim 6 weken, maar ik geef geen bv. Ik ben 2 weken achter elkaar ongesteld geweest:x. Nu afwachten wanneer de volgende komt...