Verlies stukjes slijmprop en vingertop onsluiting?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Danty88, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Zoals de titel al zegt..

Ben vanochtend bij gyn geweest en ze heeft gekeken of ze kon strippen maar dit was nog niet mogelijk..

Mijn Bm was al verweekt en had nu vingertop ontsluiting..de kleine was helemaal volledig ingedaald..

Heb al vanaf woensdag onregelmatig krampen..zowel buik,rug en benen maar het zet niet genoeg door jammer genoeg...maar had nu wel het gevoel dat me lichaam iets aan het doen was..want heb veel last van voorweeen en indalingsweeen gehad en dit voelde de laatste 2 dagen toch echt anders aan..De krampen waren zwaarder..

Nog meer vrouwen dit mee gemaakt en toch ook bevallen of nog weken door gelopen??

Liefs Danty

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ikke..

Heb al weeeeeken drie cm ontsluiting, bmm is al voor de helft verstreken...heb voor de weeen al paar keer in het ziekenhuis gelegen, ook weeenremmers want het begon te vroeg...

Nu nog altijd 3 cm ontsluiting....en nog altijd weeen en harde buiken..zonder resultaat.

Ook heb ik een hoge vliesscheur vanaf week 30.

EInd volgende week word ik ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes.

3. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    verder niemand?

4. beeb2

beeb2 Lid

5 nov 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had toentertijd ook precies hetzelfde als jij! Bij controle bij de verloskunige een vingertop ontsluiting, stukjes slijmprop, al twee dagen voorweeën om de negen minuten... Gelukkig die nacht na de controle bevallen. Toen de weeën om de vier/vijf minuten kwamen, was het binnen 4-5 uur gebeurd!

5. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus

nou hoop dat het nu ook bij mij gaat doorzetten maar ben er bang voor dat het nog wel ff duurt..het zet maar niet door het stopt steeds weer...en er komt nog steeds geen regelmaat in...

6. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Hier ook verweekte en verstreken baarmoeder en 1 cm ontsluiting.

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Kan twee kanten op meis.

8. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ja idd maar het begint weer te rommelen hier zucht...ik hoop dat get doorzet want wordt anders deze wk ingeleid en hoop nog steeds op natuurlikk

Deel Deze Pagina