Hoi dames!! Is er iemand die gaat bevallen, of pas bevallen is in het IJsselland ziekenhuis in Rotterdam/Capelle? zo ja, kunnen jullie je ervaringen (tot nu toe) delen met mij? Ik ben m'n geboorteplan aan het schrijven en me helemaal aan het voorbereiden! Groetjes!!
Ik ben er twee keer bevallen. eerste keer verliep heel hectisch veel verschillende mensen aan mijn bed. en duurde lang voor ze de vk belde toen mijn pers weeen kwamen. maar toen had ik geen geboorteplan. tweede keer wel een geboorteplan en verliep soepeler. Ik heb aangegeven dat ik niet zoveel mensen om mijn bed wilde, en dat mijn vk sneller bij het einde aanwezig zou zijn.
Ik ben er met een keizersnede bevallen. Hoe een bevalling zelf gaat weet ik dus niet, maar het verplegend personeel was er in ieder geval fantastisch.
Hier geplande keizsnede met algehele narcose en mijn man mocht er wel bij aanwezig zijn, misschien beleid per ziekenhuis? Na drie dagen mocht ik weer naar huis.
Ik ben ook in het IJsselland ZH bevallen. Ik ben in geleid en het werd uiteindelijk een keizersnede. Ik ben goed geholpen. Mocht na 2 1/2 dag al naar huis!
Ik ben er in 2008 bevallen, wilde in het SFG bevallen maar die zat vol! Toen naar het Sofia kinderziekenhuis en na een paar uur vertelde ze mij dat ik plaats moest maken voor moeders die hun kindje rond de 25 weken op de wereld gingen zetten. Per ambulance naar het IJsselland gebracht en mij ervaring is niet zo heel goed, alles ging heel hectisch en ook nog eens iemand die in opleiding was en ik vond het personeel niet heel erg vriendelijk. Maar goed misschien is dat na 4 jaar wel veranderd! Ik zou er zelf niet voor kiezen.
Ik ben afgelopen januari daar bevallen. Wel onder begeleiding van mijn eigen vk, maar met assistentie van een verpleegster. Ik heb er een positief gevoel aan over gehouden. Moest een nachtje blijven ivm avond bevalling maar alle verpleegsters waren even aardig en behulpzaam. Dus een positieve ervaring wat mij betreft. Succes met je bevalling. Groetjes