ik heb net positief getest, ik kan het eigenlijk nog niet geloven. Bij ons was dit ronde 5. Ik dacht altijd dat ik wel heel misselijk zou zijn en hele zere borsten zou hebben, nou echt niet... Ik heb wel het idee gehad (dinsdag) dat ik ongesteld ging worden, want ik had roze afscheiding (dit was achteraf de innesteling) Gisteren en eergisteren had ik krampen, en ik heb grotere en heel gevoelige tepels, meer niet.
Bij onze 1e was ik na 7 maanden zwanger. Ik dacht dat ik na 1 week overtijd testte, maar bleek dus 2 weken overtijd te zijn. Volgens mij had ik verder geen symptomen. Alleen dat ik dus overtijd was. We zijn nu vanaf juli 2007 al voor onze 2e bezig. Ik hoop dat er gauw een brusje voor ons dochtertje bij mag komen. Want na 18 cyclussen zakt de moed je soms wel in de schoenen. Vooral omdat het bij de 1e veel vlotter ging.
Bij ons duurde het 13 maanden voordat ik zwanger was. Ik had al een afspraak staan bij de gynaecoloog maar 3 dagen daarvoor was ik zwanger! Ik merkte het doordat de ovulatietesten maar positief bleven.
Ik ben boeiend alle verhalen aan het lezen. Wat een verschillen zeg Bij het ene verhaal denk ik whow En bij het andere verhaal Oh jeee wat erg Iedereen in iedergeval bedankt voor de reactie's, ook voor de reactie's die nog gaan komen. Voor de personen die nog niet zwanger zijn zet hem op dat het snel raak mag zijn [-o< De andere wensen ik een voorspoedige zwangerschap
Hoi bij mij is het 7 maanden....... en helaas nog niets. Wel was ik afgelopen keer 13 dagen overtijd (geen positieve test komt waarschijnlijk omdat ik 2 testen ´s avonds laat had gedaan) woensdag ongelofelijk buikpijn en veel bloedverlies gehad volgens de huisarts toch een miskraam.........
Jeetje.. als ik de verhalen zo lees dan schrik ik toch een beetje.. Bij mijn andere dochters was het zo gepiept. de ene 3 rondes en de andere 1. Ik was toen 19 en 22 jaar maar toch. nu ben ik 35 en ik vind deze maand al moeilijk door te komen (1e maand). lijkt me erg moeilijk als het lang duurt.. Als je maand in en uit met de geplande, berekende je weet wel bezig bent, ga je dan niet hellemaal doordraaien?l. Ik persoonlijk denk er bijna de hele dag aan. (ook al wil ik dat niet) Hoop dat het bij iedereen snel raak is!
2 jaar bezig geweest. Na 1 jaar naar dokter. ICSI was enige mogelijkheid. Na een jaar medische molen, nu zwanger van cryo terugplaatsing (diepvries baby). Succes.
Eerste keer na 2x raak, helaas vroege miskraam. Vervolgens na 3x goed raak! De eerste keer merkte ik het aan een positieve test. De tweede keer vond mijn vriend al heel snel dat ik er 'anders' uitzag, stralende ogen en zachte lijnen in mijn gezicht ofzoiets. Hij was ervan overtuigd dat ik zwanger was, omdat ik er de vorige keer hetzelfde uitzag. Ik wilde m niet geloven. Verder vage klachtjes als een paar keer opeens heel moe.
Van de eerste was ik na 3 maanden zwanger en nu van de tweede was het meteen raak. Mijn zus daar en tegen is al ruim een jaar bezig en het is nog niet gelukt. Zo zie je maar dat het niet altijd van zelf sprekend is om zwanger te mogen worden. Knuffel en veel sterkte, Aisca
Hey, Bij de eerste duurde het 18mnd voor in zwanger was. Bij de 2de kwam ik er pas na 18 weken achter dat ik zwanger was Bij de 3de was ik na 4 mnd zwanger... Nu vorige week na 7 rondes een miskraam gehad na bijna 7 weken.. als we dit verwerkt hebben gaan we ronde 8 in voor een 4de kindje.. Succes meiden.. Liefs X C.
hier net zo als Jette30. we waren 13 rondes bezig, ik had ook al een afspraak staan bij de gynaecoloog, deze was toch niet nodig. de maand dat ik eigenlijk de moed had opgegeven bleek ik geheel onverwachts (niet op DE dagen geklust) zwanger. achteraf wist ik eigenlijk voor de test dat ik zwanger was, alles vond ik ineens zo sterk ruiken.
Bij mij (zie mijn banner), de eerste zwangerschap in de zesde ronde (maar wel pas 3 rondes echt goed geklust op de vruchtbare dagen). Helaas bij 10,5 week een curettage gehad . Daarna in de 5e ronde weer raak. Helaas is ook deze zwangerschap mis gegaan, bij 5,5 week ben ik gaan vloeien. Nu net de 2e IUI achter de rug, dus we zitten nu weer in de wachtweken. Ik hoop dat het dus nu in de 2e ronde raak is, hihi! X
Helaas duurt het bij ons al twee en half jaar, erg lang maar we houden moed. Nu bij de gyn. en wachten op de uitslag van de testen. Alleen de vrienden om je heen die zwanger raken alsof het niets is vind ik erg moeilijk en mensen die zeggen het duurde zolang en nog maar een half jaar bezig zijn. Sorry ik kan daar niet tegen.
hoi, Ik was na een maand zwanger, dit is helaas geeindigt in een miskraam bij 10 wk. Nu zijn we 14 maanden verder en hopen snel op een wonder!
Bij de eerste direct, maar nu voor de tweede duurt het helaas al een paar maanden. Weet dat ik niet mag klagen, maar toch baal ik er behoorlijk van . Vooral omdat het leeftijdsverschil tussen 1 en (hopelijk ooit) 2 steeds groter wordt....
Bij de eerste was het na 5 maanden raak, ik bedacht me een week later pas dat ik niet ongesteld was geworden. Dat was op een zondag, heb de volgende dag een testje gekocht en ja hoor, zwanger. Dit is mijn tweede zwangerschap en het was in de tweede ronde raak, veel sneller dan verwacht. Ik had eerst al een goedkoop dipstaafje gebruikt, iets voor nod, maar dat was negatief. Twee dagen later was ik toch nieuwsgierig en heb ik met CB positief getest.
@Jo79, dat moet een lekker gevoel zijn geweest, gewoon vergeten dat je ongi had moeten worden! hihi Hoezeer ik ook mijn best doe, vergeten doe ik het niet.